Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jiehaaa schreef:Helaas is hij weer gestopt met eten.![]()
Ga straks met hem naar de DA, dan krijgt hij weer een prik ipv tabletjes, want die krijg ik toch niet naar binnen als hij niet eet.
Bah bah bah, het ging zo goed!!
Cassidy schreef:Ik hoop voor hem dat dit een tijdelijke terugval is. Is hij wat hanteerbaarder geworden nu je zo intensief met hem omgaat?
griebels schreef:Ik ben benieuwd of hij het gaat halen...
Niesziekte is een rotding!
jiehaaa schreef:Maar zolang hij zo ziek is kan ik hem echt niet de vrijheid of een nieuw huis met andere katten bieden, hij steekt katten waar hij mee in contact komt aan en dan heb je kans op een epidemie. Niesziekte is helaas heel erg besmettelijk, en een epidemie met de variant niesziekte die Rooie heeft is geen pretje. Dat een (huis)kat geënt is wil niet zeggen dat ze geen niesziekte kunnen krijgen, dus voorlopig blijft Rooie echt nog even in quarantaine.
jiehaaa schreef:Nee joh, dan besmet 'ie de hele boel nog! Misschien was ik niet duidelijk genoeg hoor. Soms is communiceren op papier best lastig. Lijkt me heerlijk voor 'm even in het zonnetje. Gelukkig eet 'ie weer goed. Vind het echt top wat je doet hoor! Geen misverstanden daaroverDacht eerst dat je bedoelde dat ik hem nu beter terug kon zetten, maar dat had ik verkeerd begrepen zie ik nu.
paars schreef:jiehaaa schreef:Nee joh, dan besmet 'ie de hele boel nog! Misschien was ik niet duidelijk genoeg hoor. Soms is communiceren op papier best lastig. Lijkt me heerlijk voor 'm even in het zonnetje. Gelukkig eet 'ie weer goed. Vind het echt top wat je doet hoor! Geen misverstanden daaroverDacht eerst dat je bedoelde dat ik hem nu beter terug kon zetten, maar dat had ik verkeerd begrepen zie ik nu..