Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
paddington schreef:Wat een geweldig verhaal en hopelijk komt Dushi veilig aan.
Ik heb jaren Roemeense en Bulgaarse honden opgevangen als opvanggezin en deed dit met veel plezier.
Elke kleine stap die ze maken was weer een stap dichterbij naar een liefdevolle gezin met een warme mand.
Ik ga met plezier je berichten volgen over Dushi want elk gerede hond uit die hel is een geluk!
tones schreef:Jammer dat ze nog niet weet dat ze een fantastisch leven tegemoet gaat.
N4N4 schreef:Ach dit is met recht een Dushi![]()
En wat ontzettend sneu om de onzekerheid/angst bij haar te zien.
Wat mijn voorganger al schreef is het jammer dat ze nog niet weet dat ze in de hemel terecht gaat komen.
En TS , jij hebt je hart op de juiste plaats.
Succes nog even met wachten en ga dit topic volgen
singa schreef:Oh zeg, nog eventjes en ze is er, dan kan haar hondenleventje pas echt beginnen! Wat kan dat wachten toch lang duren! We wachten ongeduldig mee
Onze eerste hebben we ook ergens in het midden van de nacht moeten ophalen in Nederland (we wonen in België), op anderhalf uur rijden van waar we woonden. Een heel verhaal wat ik je op dit moment wil besparen, maar uiteindelijk kwam de zon op tegen dat we terug thuis waren. Onze baby had de hele tijd heerlijk geslapen in de maxi cosi op de achterbank, dus die was wel helemaal klaar om aan de dag te beginnen. Hondje en wijzelf waren helemaal KO
Hannanas schreef:Wat geven ze veel brok! Dat eet een hond toch nooit op?
sunshine schreef:Wauw !!
TS, jij hebt echt je hart op de juiste plaats![]()
Ik werd helemaal emotioneel van de eerste foto's/filmpjes, wat gaat ze nu een mooi leven krijgen.