Vanmiddag wezen wandelen met bokker Sure_Lee. En die heeft wat schattige fotos' van hem gemaakt met haar telefoon!
Het was 5km wat voor hem best veel is gezien het feit dat hij normaal niet zo veel wandelt als hier. Dus hij was soms een beetje moe maar hij heeft tot het einde dapper doorgehuppeld haha.
MarlindeRooz
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-22 16:52
Vandaag en morgen is Ties er weer voor een nachtje. Lekker samen wandelen en op de bank hangen.
Nova heeft misschien een bal gestolen van een andere hond. Ik had zelf geen bal mee want dan is ze te geobsedeerd. Maar ze is inmiddels weer naar huis. Kon direct zuigen en dweilen na zo’n langharige hond haha.
Na Nova was het vorig weekend de beurt aan Lizzy, een labradoodle van rond de 3 gok ik. Zo'n lieve, rustig en makkelijke hond. Lizzy was er maar een nachtje maar het was zulk slecht weer dat we vooral op de bank hebben gelegen. Er kwamen ook nog 2 vriendinnen langs waar ze heerlijke buikkriebels van heeft gekregen.
Bella (2) en Boris (15) zijn er voor 2 nachtjes. Boris is direct op z’n gemak. Belle was vooral bang voor mijn vriend en had wat extra knuffels nodig om rustig te worden.
Hoe gaat het nu verder met je oppashondjes? Ik vind het echt leuk om mee te lezen.
MarlindeRooz
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-23 09:47
Ja goed! Heb er momenteel twee. Bella en Boris!
Ze zijn er geweest vanaf vrijdagavond tot aan vanavond. Het zijn wel "lastige" hondjes qua slapen. Want Bella blaft 's nachts als ze wat hoort en Boris is 16 en kan zijn plas/poep niet zo lang ophouden. Dus moet om 1uur en 6uur ze even uitlaten om ongelukjes te voorkomen. Is wel vermoeiend.