Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissy schreef:Ik heb me er op ingesteld dat alles weer weg gaat, ik hecht me niet zo heel snel aan een dier. Zorg uiteraard wel goed voor ze en ze krijgen genoeg aandacht maar echt hechten duurt lang.
Afgelopen jaar zat er 1 kitten tussen (van de 11 die ik heb opgevangen) die ik graag gehouden had maar ze was zo close met haar zusje dat ik ze samen heb geplaatst. Heb daar wel een beetje spijt van. Maar ze heeft het goed waar ze nu is.
Als er eentje blijft dan is dat er eentje (bij voorkeur kitten) die tegen mijn wang slaapt of in mijn nek komt liggen. Had vroeger twee van dat soort katten en zo wil ik er weer eentje.
Dit oppas poesje is ook heel lief en leuk maar komt niet zo bij me liggen als ik graag zou willen.
Plus ik heb er al 4, dan moet het echt een knuffel zijn als er nog 1 bij zou komen.
Lukasje schreef:Van jouw blijheid word ik vrolijk! En je schrijfstijl is ook erg leuk ! Supertof dat je haar een thuis hebt gegeven
.
Je zei daar iets over haar niet-bewegende oortjes ... Ben je er zeker van dat ze wel goed hoort? Mss ligt daar de reden van het snelle schrikken?
karuna schreef:Dappere poes met een fijne ontspannen staart. Kan ze buiten ook ergens lekker zacht liggen of klimmen als jullie erbij zijn of durft ze dat nog niet.
Maar er lijkt weinig over van dat bange hoopje schuwheid lijkt het
Sas_Mon schreef:Wat een leuk beest! Lekker koppie. Zo te zien heeft ze het goed bij jou.
Ik zou met die omheining wel opletten, onze katten hadden hier echt geen boodschap aan en gingen zelfs over nog veel grotere uitstekend antikattengaas alsof het niets was. Zelfs een horizontaal geplaatste ring van 2m doorsnee om een boom was geen reden om te stoppen. Ik zag het ze zo doen. Net alsof zwaartekracht even weg was. Maar dit waren wel jonge katten. Ik hoop dat die van jou meer respect voor hekwerken heeft en dat je nog lang van haar kan genieten.
sas66 schreef:Lekker tukken na al deze vermoeiende avonturen. Ze gaat iig naar binnen waar ze het veilig vindt en ze liet zich door je pakken. Dat zijn toch positieve dingen. Grappig dat ze dan toch iets doen wat je niet verwacht had terwijl je dacht dat je alles gebarrikadeerd had. Bij die eerste buitenfoto, dacht ik ze gaat wel via de boom op verkenning.
cissy schreef:Hier gaat poes ook goed, ze heeft mijn bed ontdekt en sinds twee dagen ligt ze eerder op bed dan ik.
Zoekt me steeds meer op.
Loopt ook lekker buiten rond en voelt zich helemaal thuis inmiddels.
Helaas kan eigenaresse haar toch niet houden dus gaat ze herplaatst worden.
axel_1997 schreef:Zo is de kat van mijn grootvader ook.
Als we op bezoek komen zien we hooguit een grote harige torpedo de kamer uit schieten. (Ze is in beleefde termen niet helemaal in topvorm.)
cissy schreef:Het scheelt dat het jouw kat is en niet om de visite te entertainen toch?