Nishi is verzot op kattenveertjes dus die werd helemaal hyper toen ik een pakketje uitpakte afgelopen week.

Die oogjes gingen opeens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stumper_ schreef:Oohhhh ik ben verliefd!!! Wat een schatjes!Gefeliciteerd!
Ik zou ze zo willen meenemen.Gelukkig heb ik hier een halve Abessijn rondlopen
, maar hij is erg territoriaal en duldt geen andere katten helaas waardoor hij een redelijke gebruiksaanwijzing heeft. Qua karakter beschrijf je hem verder zo goed! Wil altijd bij je in de buurt zijn en ik noem hem ook vaak eerder hond dan kat, al is hij wel heel chagrijnig als ik weg ben geweest waar een hond je toch vooral blij begroet.
![]()
Blijf vooral foto's delen om verder te kunnen wegzwijmelen!
The_Cat schreef:Wat een lieverds! ze lijken ook een beetje veranderd
Druif_01 schreef:pmarena schreef:Ja werkt dat een beetje, breken daar geen stukjes van af als ze al te fanatiek er op knauwen...?
Hier zijn voor beide kitties de knisperballetjes echt favoriet
Ze zijn echt hufter proof! Als je erop gaat staan kun je ze ook weer heel makkelijk terug in model krijgen
Stumper_ schreef:Natuurlijk mag je dat vragen! Hij is gekruist met een Bengaal, ik heb hem door omstandigheden overgenomen van een vriendin. Ziet eruit als een Abessijn maar met wat vlekjes op poten en buik, en hij heeft wel een Bengalenkop.
Ik ben heel benieuwd hoe de kleuren zich verder uiten als de kittens wat groter worden!
xoranlover schreef:Wat een gave kat. Heel bijzondere kruising. Zou die keuze zelf niet maken maar hij is wel echt heel goed gelukt.