Die veren zijn ook prachtig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bubblewrap schreef:Wat tof! Ik volg graag mee
Die veren zijn ook prachtig
xJennifx schreef:Ik volg ook mee! Nog nooit van dit ras gehoord maar ziet er heel mooi uit!
Sappos schreef:Oh wat leuk dit! Ik volg mee! Kuikens zijn altijd schattig maar ben zeker benieuwd naar de kleine zwartjes!
Ik wist niet wat voor ras dit was maar kwam deze kippen tegen bij een handelaar en heb er toen eentje gekocht samen met wat andere kipjes. Pikzwart met een groene gloed. Helaas is ze gepakt door een roofvogel. Stom eigenlijk want mijn Shamo (vecht)haan was dól op haar. Op de foto net bij de handelaar vandaan. Later waren alle veren mooi gegroeid.
[ [url=m/t7uvKW.jpg]Afbeelding[/url] ]
dblijham schreef:Dat is een heel mooi bevruchtingspercentage. Hier is de vos langsgeweest, 10 minder waaronder mijn favoriete hen die ergens stiekem op een nest was gaan zitten. Nu maar hopen dat de kipjes die broeds zijn allemaal flink kuikens krijgen. Ook 20 eitjes in de machine vandaag om de slachtoffers van Reina en haar kinderen te vervangen door hun eigen nageslacht.
dblijham schreef:Dat is een heel mooi bevruchtingspercentage. Hier is de vos langsgeweest, 10 minder waaronder mijn favoriete hen die ergens stiekem op een nest was gaan zitten. Nu maar hopen dat de kipjes die broeds zijn allemaal flink kuikens krijgen. Ook 20 eitjes in de machine vandaag om de slachtoffers van Reina en haar kinderen te vervangen door hun eigen nageslacht.
Canon schreef:Wat een supermooie dieren!!Zo eentje zou er van mij best tussen mams serama's mogen lopen..
(Mams vindt ze maar eng dus dat gaat niet door.)
Ben heel benieuwd naar de uitkomst van de eieren straks. Mooi dat ze bijna allemaal bevrucht zijn. Kan me voorstellen dat je dan héél ongeduldig wordt nu..
Spannend!!
Hahaha, wat een lucht moet dat zijn geweest van de ene ei zeg..!![]()
Je maakt leuke updates!
StalMelyn schreef:Ik lees al vanaf het begin mee en heb het ras opgeslagen.
Seven, een vraag; wat voor kleur heeft de derde generatie? Blijven die zwart?
En als je het ras kruist krijg je dan altijd zwarte kuikens? Of kun je andere kleuren krijgen?
JoyCiej007 schreef:Die stank was idd echt serieus niet te harden. Ik stond in Geert z'n "zadelkamer" dat ei met handschoenen te pellen, tot ik me bedacht dat ik dat niet kon maken, want na enkele minuten rook de hele ruimte er naar![]()