Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
RedPassion schreef:Wat leuk!
Komen er ook wel eens ratten voorbij? Dat vind ik dan voor mijn eigen onderzoek naar leefgebieden van ratten weer interessant.
Solleke_Noah schreef:Hoe kon ik deze geweldige foto's vergetenmaar was al een tijdje geleden. Moest echt even met mijn ogen knipperen toen ik ze zag.
'Bosmuis, klik, bosmuis, klik, bosm-euhhhh, wat is dat?'
[ Afbeelding ]
Een grote harige berg?
[ Afbeelding ]
Everzwijntjehij lijkt ook bijna glimlachend in de camera te kijken
![]()
[ Afbeelding ]
Solleke_Noah schreef:RedPassion schreef:Wat leuk!
Komen er ook wel eens ratten voorbij? Dat vind ik dan voor mijn eigen onderzoek naar leefgebieden van ratten weer interessant.
Ratten nog niet gezien! Ik vond het ook al opvallend, wel dus duizenden bosmuizen en woelmuizen, spitsmuizen.. maar geen enkele rat! Ik denk (maar dat is een vermoeden) omdat dit in natuurgebied is en niet dicht bij huizen, en ratten toch wel echte cultuurvolgers zijn tegenwoordig.
Solleke_Noah schreef:Hoe kon ik deze geweldige foto's vergetenmaar was al een tijdje geleden. Moest echt even met mijn ogen knipperen toen ik ze zag.
'Bosmuis, klik, bosmuis, klik, bosm-euhhhh, wat is dat?'
[ Afbeelding ]
Een grote harige berg?
[ Afbeelding ]
Everzwijntjehij lijkt ook bijna glimlachend in de camera te kijken
![]()
Hahaha, te geestig! Zal mijn camera ook weer eens ophangen. Hier meestal, muizen, muizen, muizen, kat en paarden.
[ Afbeelding ]
Solleke_Noah schreef:Bedankt voor de leuke reacties't is leuk om iets van m'n job te kunnen delen.
Moest er interesse zijn, samen met RAVON heb 'k meegewerkt aan een onderzoek naar Grote modderkruiper (een zeldzaam soort zoetwatervis), is misschien ook leuk om te delen? Toch extra veel tijd nu met de lockdown
xDenies schreef:Ooh wauw wat gaaf! Daar mag je wel vaker een topic over maken hoor
Ja die honden … die ruiken dat natuurlijk wel