wat een beest, geweldig!Het is een Steppevaraan denk ik.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
maar je hebt wel dat hele mooie varanengedrag
)
. Vind 'm qua uiterlijk heel erg lijken op de 3 dino's van TS, alleen dan een stukje groter. Die was trouwens niet voor de verkoop, ik vraag me af of je die in NL wel als huisdier mag houden? Weet ook niet hoe groot ze worden verder.
Yv_ schreef:O echt? Hij was in de winkel echt binnengekomen als 'varaan'. Maargoed, zag dat de foto's uit 2005 waren, dus het kan best zijn dat mijn geheugen me in de steek heeft gelaten haha. Het was in elk geval echt een superleuk dier!
. Ben het nooit eens geweest met de manier waarop dieren verhandeld worden. Verstand of geen verstand, het kon allemaal, zo lang je maar geld had. Niet alleen bij de kopers, ook de verkopers wisten van niets (kijk maar naar mij als goed voorbeeld, al was ik dan maar een werknemer die haar baan aan haar stage had overgehouden en dus sowieso nergens invloed in had
).
. Gelukkig snapten ze zelf ook vrij snel dat dat niet kon. Vandaar dat ik me ook oprecht afvraag of je ze wel mag houden als huisdier. Het is voor mij héél lang geleden dat ik me in die branche bevond.
Echo, het sukkel-varaantje.
) en extra calcium bijgeven. Over drie weken terug op controle.