Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:Hoe werkt het eigenlijk met dat voeren? Ik schrok er een beetje van hoe snel en veel je dat vogeltje vol zat te pompen met dat pipetje
Het is een spuitje van 1 ml dus daar zit bijna niets in. Voor andere jonge vogels gebruik ik spuitjes van 5 ml, maar omdat Halo zo snel at had ik specifiek de 1 ml spuitjes zodat ze zich niet kon verslikken.
Als ik te langzaam ging, dan stak ze de spuit helemaal achterin haar keel en verslikte zich dan juist. Het kon haar echt niet snel genoeg gaan. Waarschijnlijk komt dat omdat ze de jongste en kleinste uit het nest was en altijd heeft moeten knokken om eten te krijgen.
Wat leuk zeg, ik wist niet dat vogels ook van kroelen hielden
En ik ben natuurlijk bevooroordeeld maar ik vind haar zelf ook mooi 
Cayenne schreef:SG1985: Wat lief dat je het vraagt! Het gaat super met haar! Ze was vorige week precies een half jaar oud![]()
Ze zit momenteel lekker bij haar soortgenootjes in de voliere en ik hoop dat ze vriendjes gaat maken. Brandi ziet haar in ieder geval wel zitten![]()
![]()
Giolli: Dank je wel! Het is echt een schatjeEn ik ben natuurlijk bevooroordeeld maar ik vind haar zelf ook mooi
[ [url=m/vIg1hi.jpg]Afbeelding[/url] ]