Ik had er al vier op de wachtlijst staan die mensen zijn begrijpelijk heel nieuwschierig maar ze mogen ze zien met twee weken en inderdaad aanraken met vier naar eerst goed de handen te hebben ontsmet. Haha
Heerlijk hoe mams ontspannen met haar puppys ligt.
Heel begrijpelijk hoor dat je bezoekt afwijst. Daarbij zijn deze worstjes toch nog niet heel interessant voor de pupkopers. Dat wordt pas echt leuk om te bezoeken vanaf een week of 4/5.
Ik vond het leuke naam. Maar omdat de pups al een nieuw baasje hadden voordat ik de namen moest doorgeven heb ik ze zelf laten kiezen welke naam ze op de stamboom willen. Welke naam bij welke hond hoort wordt pas bepaald als de RvB ze komt chippen met zes weken. Dan kunnen we karakter zien en mogen de nieuwe eigenaren ook kiezen met hulp van mij.
Haha ze groeien veel te hard. Ik zet ze altijd in deze mand als ik de kist verschoon maar het past bijna niet meer.
Bjarni
Geplaatst: 04-02-18 10:36
smelt Ik vind dit zulke leuke honden! Zou graag een hond willen maar we zijn nog te veel weg en hebben net een baby van 3 maanden dus qua aandacht zou het nu ook niet handig zijn. Maar ooit komt er een hond
Ja precies haha zo hadden wij vroeger ook alle pony's haha
Delaja
Geplaatst: 04-02-18 11:00
jonneke1981 schreef:
Voor een 5 sterrenhuisje heb ik nog drie reutjes beschikbaar. Voor info mag je altijd Pm sturen. Ik zal hier regelmatig foto's posten.
Kijk eens op het tollerforum (op Facebook) zou ik zeggen, daar zijn genoeg mensen die al lange tijd op een wachtlijst staan maar nog geen pup hebben. Zeker pups met geteste ouders en stambomen zijn daar welkom!
Gelukkig maar... anders had ik het nog moeilijk gevonden . Wat een prachtige pups, en wat een mooie ouders. Fijn ook, dat relaxte Hoe is het met de puppies?