Morgen ga ik de geslachten bepalen, dus dan komt het officiële aantal!
Yeah spannend!! hoe is het met de moeder verder, trekt ze het met zo veel kleintjes?
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-21 18:43
Het zijn er sowieso nog 12 zo te tellen De moeder doet het goed. Ik maak om de dag Brinta pap voor haar en voer haar heel goed. Ze ziet er mooi vol uit.
Heb je voor alle 12/13 al een huisje? Of andere plannen mee?
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-21 15:56
Er zijn al een aantal gereserveerd (mensen kiezen ze later uit als ook het karakter bekend is). En als het wat langer duurt dan kan ik ze allemaal een eigen verblijf te geven zolang als nodig is Helaas is het foto probleem hier op bokt nog niet opgelost en dus kan ik geen foto's meer posten .. Ik heb ze allemaal bekeken vandaag en kom op 7 mannetjes en 5 vrouwtjes uit. Over een dag of 2 is het beter te zien, dus dan check ik het nog een keer voor de zekerheid Bij de vrouwtjes kan je dan heel duidelijk de tepeltjes zien
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 05-10-21 20:31
Yes het uploaden lukt weer Mama ziet er gelukkig erg goed uit en komt keer op keer kijken of ze nog lekkers bij me kan komen halen De kleintjes vandaag!
Ja ze krijgen allemaal lang haar bij de vrouwtjes noemen ze het teddy, omdat het bij hun wat minder lang word dan bij de mannetjes
Calanddra
Geplaatst: 06-10-21 11:35
stalmilagro schreef:
Yes het uploaden lukt weer Mama ziet er gelukkig erg goed uit en komt keer op keer kijken of ze nog lekkers bij me kan komen halen [ [url=m/EvpcdQ.jpg]Afbeelding[/url] ] De kleintjes vandaag! [ [url=m/PDpXNc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat ontzettend leuk om te zien! Ik heb zo'n 7 jaar geleden ook syrische hamsters gefokt. Ook met stamboompjes, ik vond het geweldig toen. Als ik dit zo zie, zo lief!!
Mijn grootste en tevens laatste nest waren er 14. Allemaal levend en wel opgegroeid.
Succes met deze heerlijke pupjes.
stalmilagro
Geplaatst door de TopicStarter: 06-10-21 22:46
Wat leuk Loei! Wat een boel he 14 stuks. Respect voor de moeder om ze allemaal groot te krijgen Ze beginnen al een beetje te knabbelen aan sprietjes en zaadjes
Zo super schattig. Maar hoe hou je nu een hamster goed, altijd samen, zoals bij konijnen, of juist solo, Ik zie zelden mensen met 2 hamsters bij elkaar, moet moet je dat weer koppelen. Gewoon interesse. heb ooit eens een hamster gehad (die beet pfffff) maar die zat dus alleen (wel iets van 30 jaar terug).
Dankje Djoopie! Mer1980 hamsters leven in hun eentje. Anders kunnen en zullen ze elkaar ernstig verwonden of zelfs doden. De roborovski hamster kan in groepen volgens mij, mits je je aan heel bangelijke regels houd
Mer1980
Geplaatst: 07-10-21 15:26
Leerzaam om te weten dan snap ik ook waarom ze altijd alleen in een hokje wonen