Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

HorseyDude schreef:Cayenne schreef:Horseydude, ik snap werkelijk niet waarom jij als liefhebber van orca's en dolfijnen dit soort verschrikkelijke plekken voor deze dieren blijft bezoeken![]()
Door Seaworld te bezoeken houd je dit soort dieronwaardige praktijken juist in stand.
Het staat toch ook in de beginpost? Ik was met een groepsreis mee en de groep had besloten om naar SeaWorld te gaan. Ik kon moeilijk in het hotel in mijn uppie achterblijven. Moest bij de groep blijven.

Authentic schreef:Dan vind ik het supertof dat je het plezier van de lezeressen in het USA topic ook niet wilde vergalbakken. Sorry hoor, maar ik heb het net teruggezocht omdat ik me kon herinneren dat er iets was. Het enthousiasme spat er zo ongeveer vanaf in je eerste bericht over SW.
Het is helemaal niet erg om ergens een andere mening over te krijgen, maar let alsjeblief een beetje op met hoe je dat formuleert.
HorseyDude schreef:briitje schreef:Zucht.. word hier zo verdrietig van... Het zijn absoluut prachtige beesten en snap dat je even wou kijken. Zelf ook in Gran Canaria naar 1 of andere dolfijnen show geweest.. maar vond er geen pest aan.
Vind het zo sneu voor deze beestjes.. heel de dag rondjes zwemmen ipv de wereld te verkennen
Is zo een omgevallen vin ook echt een teken van ongelukkig zijn?[/quote]
Da's meer van het rondjeszwemmen