Dagboek van een reufje (of teutje) - hermafrodiet hond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Dagboek van een reufje (of teutje) - hermafrodiet hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:19

Wat leuk om te zien KMD!

Weer anders dan bij Cinner, bij honden zit er natuurlijk veel meer haar op.

Jolien, ja hij kan gewoon zitten hoor! Ik zal eens proberen zijn meest vreemde poses voor jullie op de foto te krijgen :))

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 00:31

NathalietjeB schreef:
Wat apart een hermafrodiet hond, ik vind em echt geweldig lieve uitstraling hebben.

Maar misschien domme vraag maar je hond heeft dus zowel een vagina als piemel, maar plast hij dan uit beide uitgangen? Of gewoon enkel als reutje?

En sommige hermatje kunnen zichzelf bezwangeren, dat is bij je hond toch niet van toepassing toch?

Wel apart nog nooit gezien bij een hond

Alle zoogdieren beginnen als vrouwlijk, als de feutus XY is, komt in een bepaald stadium van de draagtijd door stijgend testosteron de "ombouw" naar mannelijk op gang. Bij een tekort aan testosteron kan dat proces verstoord raken met een mix/tussenvorm van beide geslachten als resultaat.
Zichzelf bezwangeren lijkt mij in dit proces nogal lastig.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 01:42

Lente schreef:
Laat het hem maar niet horen Franka :=

Geryon, ging jouw vraag over Jet? Die is een kruising cocker met een springer spaniel.

hahaha tja ik zal het fluisteren :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 08:54

KootMiraDrum schreef:
Lente schreef:
Hij heeft uit zn vulva een piemel (of mega clitoris) hangen. Daar plast hij mee.

Hij lijkt niet vruchtbaar. Nooit loops geweest en nooit een poging tot dekken gedaan.

In het topic van Dana de kweentinker staat een foto hoe dat er bij hem/haar uitziet, misschien interessant.
MirZam @ [ITP] Kweenpaard - Dana van de bonte Hoeve

Wat is Cinner een prachtig dier, mooi van binnen en van buiten! Ik hoop dat hij/zij nog heel lang in goede gezondheid en gezonde leipheid bij jullie mag blijven.

Vet apart gezicht Bijna onvoorstelbaar dat hij er normaal mee kan zitten enz :oo maar dat neemt niet af dat hij leuk is en bijzonder.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-15 13:39

Dat is Dana de tinker he, met die achterkant. Paarden zitten sowieso niet zo veel ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:06

Hallodefans! :D
Ik heb het de afgelopen dagen een beetje druk gehad want het kleine vrouwtje was jarig en mijn vriendin Jet was er natuurlijk.
Ik heb veel last van de warmte. Gisteren gingen de vrouwtjes de kleine vrouwtjes en het kleine baasje natspuiten met de tuinslang.
Ik denk welhaast dat ze vergeten waren dat ik ook in de tuin liep want ik kreeg ook zomaar de volle laag :wow:
Maar eigenlijk was het wel lekker want volgens de vrouwtjes klink ik als 'een ouwe vent met COPD' als het een beetje warm is...

Nog geen foto van m'n piemuts... Ik denk erover een crowdfunding op te starten...

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 10:31

Ohhh ik ben verliefd <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:02

Mag ik jullie voorstellen aan een van mijn huisgenoten?

Dit is Piet!
Afbeelding

Die pose heeft ze van mij, zo lig ik ook vaak. Vooral als mijn vrouwtjes elkaar een kus geven :x

Voor Piet zoeken nu mijn vrouwtjes een ander huisje want ze klom steeds over de hoge schutting en ging dan de buren lastig vallen door op de konijnen te azen... En afzetten lukt de vrouwtjes nog niet want de tuin zit ingewikkeld in elkaar. En dus is Piet chagrijnig... Ik ga Piet wel missen maar ze is niet heel gelukkig hier en zoekt nu steeds ruzie met onze andere twee katten.

Zometeen plaats ik nog een foto van mijn andere twee huisgenoten. Die zijn óók gek. Net als ik.

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:11

Erg interessant maar heb je voor mij ook toevallig een standfoto. Hoeft natuurlijk niet zoals op keuringen maar gewoon een duidelijke? ;)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:13

Interessant, wel jammer dat we na 4 pagina's nog geen 18+ foto hebben. Lijkt me niet zo moeilijk die te maken toch? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:17

Geloof me das lastig. :')
Hij trekt z'n knieën bij elkaar, z'n staart ertussen en zijn piemuts zover mogelijk naar binnen...

Soort van standfoto, niet geweldig... Hij staat bijna nooit stil...
Afbeelding

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:19

Ik las namelijk iets over dat ie misschien dwerggroei had. Vandaar dat ik nieuwsgierig was..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:19

De een kan hem toch vasthouden terwijl de ander zijn/haar staart omhoog houdt en een foto maakt? Of hem/haar even laten liggen en dan een foto maken.. zo moeilijk moet dat niet zijn. Maar misschien denk ik te praktisch hoor..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:23

Hij wordt heel onrustig van vasthouden, zeker aan zijn staart. Zoals eerder geschreven is het een enorm zenuwachtige hond.

Nu bijvoorbeeld. Buurkinderen binnen gehad en hij rust niet meer. Ligt alleen maar heel alert (kinderen zijn al 3 kwartier weg) en staat op bij elke beweging die ik maak.

Ik wil hem dus niet in houdingen dwingen als dat niet noodzakelijk is.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-15 16:31

Gelukkig hebben we ook zoiets als google, waar je ook een aantal afbeeldingen kan vinden :Y)
Fun fact; als je bij google zoekt op hermafrodiet hond kom je Cinner ook tegen :P

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:27

Ik kwam toevallig op dit topic en vind het erg interessant! Hoe is het nu met Cinner?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 21:52

Wat leuk dat je het vraagt!

Het gaat niet heel geweldig met hem. :n

Hij gaat duidelijk steeds slechter zien. Op afstand rent hij enigszins onze richting op aan de hand van het geluid maar in de laatste meters zie je hem bijdraaien omdat hij ons dan pas ziet.

Daarnaast slaapt hij meer dan hij eerder deed en begint hij een beetje te stinken.

Mijn schoonvader begon er al over dat we langzaam eens moeten gaan nadenken maar dat is voor ons nu nog net te vroeg.

Hij eet nog relatief goed, is verder goed te pas en enthousiast... Maar we houden hem in de gaten :(:)

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:00

Ach wat sneu :(:) Meer dan jullie liefde en zorg kunnen jullie niet geven. Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte toe en hoop dat jullie tóch nog een tijdje van Cinner mogen genieten :(:)

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-15 22:27

Ahh dat is wel sneu ja, ik duim voor jullie mee dat jullie nog een tijd van hem mogen genieten! :+:

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-15 09:38

Dat stinken, kan het niet zijn dat hij orgaanfalen heeft? Daar kunnen ze ook erg van gaan stinken.
Is het dan niet juist zaak om maar weer een rondje da te doen? :(:)

CMB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:29

Hoe gaat het nu met hem!?

Mayasfrenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 17:39

Hier nog een stille mee lezer die benieuwd is Hoe het nu gaat. ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-15 23:10

Schoonvader heeft hem kortgeknipt en een groot deel van de stank was weg.

Het gaat goed. Hij heeft een stuk afvoerpijp gevonden twee dagen geleden en die zoekt hij nu elke keer met buiten wandelen op en dan gaat hij los :')

Hij slaapt wel wat meer en zijn ogen gaan nog steeds achteruit.

farahdiba46

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 12:17

Ach zo'ziel toch. En lekker blijven fokken ook nog :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 15:05

Lekker blijven fokken ook nog? >;)

Hermafrodisie komt bijna nooit voor bij honden. De kans op herhaling is extreem klein.

Met verschillende fokkers en dierenartsen is er overleg geweest over de wenselijkheid om de teef nog een keer te laten dekken.

Ik ga er toch vanuit dat al deze experts bij elkaar meer inzicht hebben dan dat je als buitenstaander kan hebben zonder volledige informatie :)