Pff.. schandalig lang geleden dat ik een update heb geplaatst Eerlijk gezegd ook weinig tijd gehad om foto's te maken i.v.m. school. Morgen zijn de ukjes 3 weken oud.
Vandaag hebben de kleintjes 'oma' voor het eerst ontmoet, was echt grappig om te zien
Hahahaha, oma is bedolven onder d'r kleinkindermuisjes. Geweldig. En wat zijn ze alweer groot! Jeminee. Ging je hier nu ook muisjes van houden?
Carr_friesje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-15 18:36
Ja ze gaan echt hard! Het grootste verschil in ontwikkeling ligt toch wel tussen de 0 en 14 dagen, vanaf dan gaan ze eigenlijk alleen maar groeien.
Er zijn er sowiezo 4 die zeker blijven. De 2 bontjes, dat zijn allebei mannen, 1 duifgrijs vrouw. En de satijn blijft ook. Dacht eerst gezien te hebben dat het een mannetje was maar blijkt nu toch (heel gunstig) een vrouwtje Daarmee komt zij heel dicht in de buurt van mijn fokdoel!
Zij is dus tan, satijn en drager van bont. Ik ga (ben) voor haar op zoek naar een gescikte bonte man die satijn draagt. Zo krijg ik mijn uiteindelijke fokdoel: bonte tan muizen met een satijn vacht
En 2 dames, duifgrijs en argente, zijn gereserveerd door de fokker van oma
Laatst bijgewerkt door Carr_friesje op 05-02-15 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt
nee het is echt bont. zit geen lakenvelder in de lijnen namelijk en de band loopt ook niet helemaal door. plus dat hij ook nog een vlek op de kop heeft ^^ is gewoon toeval haha.
Wat zijn ze leuk! Wat een dropjes zeg, ben echt gek op al dat kleine spul. Helaas nu zelf niet de mogelijkheid om ze te hebben, maar zodra dat er is komt er zeker weer een knager
Carr_friesje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-15 23:28
Fotospam van de frummels! Vrijdag zijn ze alweer 4 weken oud