Gisteren tijdens een 2 uur durend nachtduikje: 35 snoeken (meesten van dit jaar, dus die sterven nogwel, maar ook aantal hele grote), een dikke paling, en 2 grote karpers en een grote baars met een klein visje in de bek.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ragdollcat schreef:Vroeger in een sloot in Purmerend zagen mijn moeder en ik tijdens een wandeling moedereend met heel veel bulletjes en toen ineens..........een hele grote karper met zo'n grote bek en werkte 2 bulletjes naar binnen.................
Tja.......... het is de natuur............
Weten we nu ook weer dat Karpers ook zulke dingen doen.
Ragdollcat schreef:Vroeger in een sloot in Purmerend zagen mijn moeder en ik tijdens een wandeling moedereend met heel veel bulletjes en toen ineens..........een hele grote karper met zo'n grote bek en werkte 2 bulletjes naar binnen.................
Tja.......... het is de natuur............
Weten we nu ook weer dat Karpers ook zulke dingen doen.
Marrit13 schreef:Bah, die heeft zin gehad in echt vlees blijkbaarmaar idd, dat is de natuur. Als alle kleine eendjes op zouden groeien zou ook niet best zijn
Ragdollcat schreef:Nee het was echt een grote vette karper, met zo'n dikke lijf en hoge boogrug en een hele grote zoenlippen zonder tanden. Het ging er zo in 1 x naar binnen......Daarom stonden we ook gek van op te kijken...........hadden we nooit van karpers verwacht.
Een snoek herken heel goed en weet hoe ie eruitziet en ook hoe karpers eruitzien, we waren er dichtbij en het was zo'n ondiepe sloot waar her en der karpers in rondzwommen.
kani_ejj schreef:Hier ook gebeurt idd zwemmen hier karpers die mega groot zijn ook snoeken dacht 150 lang.
Werken zo eendjes naar binnen. Er is zelf een chihuahua te pakken genomen gelukkig overleefd door een zwemvest maar i ga nooit meer t water in. Look de honden niet brr hou niet van donker water
kani_ejj schreef:Ragdollcat schreef:Nee het was echt een grote vette karper, met zo'n dikke lijf en hoge boogrug en een hele grote zoenlippen zonder tanden. Het ging er zo in 1 x naar binnen......Daarom stonden we ook gek van op te kijken...........hadden we nooit van karpers verwacht.
Een snoek herken heel goed en weet hoe ie eruitziet en ook hoe karpers eruitzien, we waren er dichtbij en het was zo'n ondiepe sloot waar her en der karpers in rondzwommen.
Hier ook gebeurt idd zwemmen hier karpers die mega groot zijn ook snoeken dacht 150 lang.
Werken zo eendjes naar binnen. Er is zelf een chihuahua te pakken genomen gelukkig overleefd door een zwemvest maar i ga nooit meer t water in. Look de honden niet brr hou niet van donker water