Ik ga ook tukken, morgen verder aan mijn verslag over ethiek in de diergeneeskunde. Heb door dit topic ineens inspiratie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Floor_x schreef:franka75 schreef:nee duh maar deze tijgers zijn wel raszuiver dus daar gaat een paar jaar overheen, ik denk dat dat wel mogelijk is. Ik ga maffen trusten allemaal
Ik heb oprecht geen idee waar je het over hebt.
franka75 schreef:Ja en als ze eventueel in het wild zouden uitsterven zou je ze misschien weer in het wild kunnen terugbrengen. Door dat ze nog in een fokprogramma kunnen.
Hoe dan ook de foto's heb ik gewoon geplaatst voor mensen die er wel met plezier naar kijken daar is ergens niks mis mee toch?
Cassidy schreef:anneliesdj schreef:Ohja, want als ze maar 2 jaar in het circus blijven en daarna naar een diertuin gaan is het wel goed :s
Your point is? Alternatieven svp? Afmaken? Tijgers aan de pil?
Nogmaals, als ze raszuiver zijn is er plek voor ze in een fokprogramma. Zoveel lopen er in vrije wildbaan niet meer rond.
arme beesten...
xLianneZorro schreef:Wat een nare reacties. Wat kan ts er aan doen als die dieren aan een touwtje zitten?
xLianneZorro schreef:Wat een nare reacties. Wat kan ts er aan doen als die dieren aan een touwtje zitten?
zijn er nog steeds cirucussen die dit soort dieren houden (en zelfs fokken)
Anke98 schreef:Heel veel mensen zijn er op tegen ik twijfel heb zelf een keer in Afrika een tijger van zo'n 1 1/2 jaar mogen aaien/aanraken deze werd anders neergeschoten vinden jullie daar ook verschil in? Hij was nog heel speels en als hij zn kop draaide moest je ook opstaan en achter de trainer staan