Ik geniet van elke video en foto! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

quartel schreef:Ow bah...beessie blijft gewoon super leuk![]()
![]()
![]()
Toen hij zo in de cam ging snuffen vroeg ik me af hoe hij zou reageren op een spiegel......

xSCWx schreef:Verharen/stekelen ze eigenlijk ook?
En als zijn stekels ergens in prikken (bijv een belager) laat de stekel dan ook los? Of doen alleen stekelvarkens dat?
) en na een paar uur komen ze door. Dan zijn ze nog allemaal wit en zijn het er niet heel veel. In de loop der tijd vallen hun stekels uit en worden tegelijkertijd vervangen door nieuwe. Dit gebeurt een paar keer en meestal is rond de 12 weken de laatste verstekelronde en krijgen ze dan hun 'volwassen' stekels. Sommige verstekelen nog een keer licht als ze 6 maanden oud zijn maar daarna zijn ze er gelukkig klaar mee.
) Die gezichtsuitdrukkingen ook, hij heeft duidelijk karakter!

hij zet zijn tandjes graag overal in of niet?
Heerlijk!
Het lijkt net een hondje, zo met je sok en kussen aan de haal en dan ook gewoon niet willen loslaten.
Ik ben fan. Hij is echt super leuk. 
het is ook wel een grappenmaker hoor 
Lowara schreef:Wat een pitbullhij zet zijn tandjes graag overal in of niet?
maar hij beet hem niet om het bijten, maar omdat hij naar zeep rook. Als ze echt willen bijten kunnen ze je vast wel pijn doen. Geloof alleen niet dat ze het snel zullen doen, het zijn niet echt agressieve dieren (meer defensief, die stekels hè). Nagels stellen niks voor en die knip ik ook bij anders worden ze te lang. Stekels doen in principe geen pijn, tenzij hij ze recht overeind zet. Als ze dat doen dan kun je ze bijna niet oppakken met blote handen want dan is het best scherp. Komt als je een tamme egel hebt alleen weinig voor, ik heb er nooit problemen mee.
Iedere foto en video toverde een glimlach op m'n gezicht. Moest ook wel even lachen met die sok en dat hoofd dat ie op de matras laat poffen. Leuk dier!
Fiffill schreef:Bedankt weer voor alle leuke reacties![]()
@lovey_ou dit is een Ferret Nation en die snippers zijn Finacard. Wat voor kooi heb jij?
Zag hem een keer staan voor 50 euro dus had hem direct meegenomen. Enige wat er dus aan verandert moet worden is dat de tralies wat kleiner gemaakt moet worden en bescherming om het trappetje zodat ze der niet hard van af vallen. Maar boven is het natuurlijk makkelijker warm te krijgen met een lamp als onder dus dat was voornamelijk het probleem
de filmpjes gelukkig wel, wist helemaal niet dat egels ook wel als huisdieren gehouden werden, wel heel erg leuk! Fiffill schreef:@lovey_ou heb je toevallig een foto? Ben nu wel benieuwd, klinkt goed!
Doen de foto's het weer? Ik kan ze wel gewoon zien?
Niet alle egelsoorten mag je houden als huisdier, deze zijn er speciaal voor gefokt. De wilde Europese egel mag je niet houden (die zijn ook een stuk groter)