Het totaal aantal konijnen staat nu op 4, 3 Lothäringers en 1 hangoortje.
Vandaag de twee nieuwe konijntjes bij het koppeltje gezet. Is altijd even sneu om te zien

Het hekwerd om de ren + deurtjes is nu voltooid! (Helaas geen foto nog van).
De binnenhokken/ het binnenhok is nu ook klaar, op het plaatsen van een voedertrog na.
Zo maar eens even naar huis bellen om te vragen hoe het gaat met de bunnies (ben @work nu).
1. Niet heel goed te zien op deze foto, maar het nieuwe voedstertje is helemaal zwart

2. De binnenkant is niets veranderd, aan de buitenkant zitten nu twee 'kijkgaten'. Zo hoef ik niet steeds de deuren open te doen om te kijken wat er binnen gebeurd. Bovenin zitten twee pennen om de deuren dicht te houden.

Tussendoor projectje

1. In een opwelling gekocht toen we in een tuincentrum liepen. Ik had al een klein vissenbakje (vierkant glas) met 2 guppen erin. Beetje decoratief ding was het, erg leuk. Zelf ledverlichting onderin gemaakt, maar wilde toch eigenlijk wel wat meer. Vroeger heb ik een groot (100x50x40) aquarium gehad, maar ben erachter dat ik te lui ben voor het onderhoud daarvan. Dus nu maar voor een 'nano' versie gegaan.
Erg leuk ook dat een oud klasgenoot (die op de dierenafdeling werkt) allemaal 'nano' visjes voor me heeft besteld, die blijven dus klein en passen perfect in het aquariumpje

2. Mooi bakje overigens, de filter en verwarming zitten achter de achterwand en dus niet meer in het zicht (vond ik altijd zo lelijk). De verlichting zit in de deksel weggewerkt.

3. Hier is ie net gevuld en staat hij op te warmen. Aangezien guppen in koud en warm water kunnen, mochten die er gewoon in.

4. Druuuuuk!!! Leuk hoor, al die visjes in aparte zakjes

5. Ze hangen nog een beetje links en waren een beetje ADHD, maarja.... ze moeten wel even wennen

6. Heb overigens 2 meervalletjes, 5 van die vuurneons, een albino vis en een kogelvis. Ohja.... en een kikker

En bedankt voor het kijken en lezen weer!!!