Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
thesserd1 schreef:Ik zou ze graag wel iets 'steviger' willen zien. Richting de Malamute bijvoorbeeld. Maar misschien is dat wel vloeken in de kerk?
Victory-Boy schreef:thesserd1 schreef:Ik zou ze graag wel iets 'steviger' willen zien. Richting de Malamute bijvoorbeeld. Maar misschien is dat wel vloeken in de kerk?
Haha, daar dacht ik ook direct aan!![]()
Ik had nog nooit van de Tamaskan gehoord, maar dacht bij het zien van de naam en de foto van papa direct aan de Alaskan Malamute. Juist het vriendelijke karakter, de stevige bouw en het wolfachtige uiterlijk van de Malamute vind ik zooo mooi en is (IMO) echt een aanwinst voor welk ras dan ook. Maar ja, ik ben dan ook een beetje bevooroordeeld, haha.
![]()
Het zijn wel echte schatjes om te zien.
Victory-Boy schreef:Ik had het ook eigenlijk met een knipoog moeten schrijven.![]()
Ik weet helemaal niets van het ras, maar zag toen ik op de Tamaskan googelde op sommige foto's gewoon volle Malamutes. Dit is imo toch geen Tamaskan, maar hij staat wel tussen de afbeeldingen:
[ Afbeelding ]
Nu heb ik dat wel vaker dat als ik op een onderwerp google er foto's tussen zitten waarvan ik denk: wat heeft dat er in hemels naam mee te maken.![]()
Wat zijn de voornaamste rassen waaruit de Tamaskan is "opgebouwd"? Ik zag op het internet nl de Tamaskan Husky, de Samoyeed x Tamaskan Husky, Tamaskan Dog, Tamaskan Wolfdog. Is het een kruising van diverse sledehonden of komen er ook andere rassen in voor? Ik las wel ( op deze link: http://en.wikipedia.org/wiki/Tamaskan_Dog) dat ze graag hadden dat ze groter werden dan de Husky en kleiner dan de Malamute, meer lijkend op de grijze wolf. Klopt dat een beetje? Ik vind het zeker mooie honden.
Hoe dan ook, je puppies zijn echte schatteboutjes.