Ik zou opzich ook best babyslakjes willen. Alleen ben ik bang dat die geen langleven geschonken zijn door mijn alles slopende en slakkenetende katten... Dus niet een slim plan om dan twee kleine slakjes te nemen.
Ik heb hier een kat die met name de kleinere slakjes uit m'n handen slaat als ze de kans krijgt. Maar door dat goed te begeleiden is het altijd goed gegaan, kwestie van je kat steeds een stapje voor te zijn en ze nooit zonder toezicht los te laten bij elkaar. De groterds zijn te indrukwekkend voor haar geloof ik, die bekijkt ze vanaf een afstandje.
Omdat ik het overzicht enigszins kwijt raak, heb ik de verkoop van de slakjes stopgezet. Degenen die al betaald hebben en degenen met wie ik PBcontact heb hierover krijgen hun slakjes uiteraard gewoon. Wellicht dat er nadat alles is afgehandeld nog wat slakjes over zijn, degenen die daar evt belangstelling voor hebben mogen zich op een 'wacht'lijst laten plaatsen, idem dito voor degenen die willen wachten op een volgend legsel.
Ooh begon ik net enthousiast te worden is de verkoop stopgezet wat zijn ze ontzettend leuk zeg Als je er overhoud wil je me dan pb'en? want ik * en mijn ouders natuurlijk * zijn serieus geïnteresseerd, en voor het idee hoeveel kosten ze als je 2 slakjes wilt?