Ik heb er wat voor over om mijn dieren gelukkig te zien
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. franka75 schreef:Als jullie zo aan het piepen zijn over een nestje van iemand, ga dan lekker in een asiel in griekenland werken dan doe je tenminste wat
Samblabla schreef:XjesLiess schreef:Niet als je 7 rammen hebt
Had je eerder over moeten nadenken dan
Samblabla schreef:ja eigenlijk wel ja want anders zat je niet met zo een groot aantal ongecastreerde rammen en de kans als je rammen bij elkaar zet is groot maarja kom je dan wel achter als er een paar genekt zijn.
succes met je nest
Citaat:Ik ben ook maar een kind van 15,maar ik wist heel goed
Dat je niet met konijnen moest fokken als 13 jarige.
Ik heb geen probleem mee als het is om een ras te verbeteren
En dat de fokker zijn konijnen zelf kan en wil slachten.
@tiffany,ik heb er voor gekozen om mijn merrie niet te laten dekken.
Ik heb 2 Gelderse veulens gekocht met een mooi papier.
RianneH schreef:Moderatoropmerking:Ik zou jullie willen vragen respectvol naar elkaar te blijven reageren en er rekening mee te houden dat TS pas 13 jaar is. De meeste adviezen zijn inmiddels wel gegeven naar ts toe, het is dus ook niet nodig om in herhaling te vallen. Daarnaast kan de discussie over het krijgen van een nestje konijnen op BB gevoerd worden in een ander topic, gezien deze op BB-ITP hoort.
Ufurio4e schreef:Ik vind het ook triets om zo tegen TS te doen.
De ouders zijn verantwoordelijk en nemen de beslissingen.
Waarom zou je dan TS gaan beschuldigen?!?!
En de knaagdierenopvangen en konijnenopvangen en asielen zitten bomvol.
Dit is de niet de schuld van TS maar van de mensen die inpulsief een dier kopen en na een half jaar uitgegeken zijn op hun dier.
De meeste dieren in de opvang hebben het daar nog beter, Want bij de particulier word er vaak niet meer naar omgekeken.
Bij TS worden ze in groepen gehouden en komt er soms een `perongeluk`nestje.
So be it.
TS heel veel plezier met je nestje en geniet ervan.
laat de betweters maar praten!
mirtedl schreef:Citaat:Ik ben ook maar een kind van 15,maar ik wist heel goed
Dat je niet met konijnen moest fokken als 13 jarige.
Ik heb geen probleem mee als het is om een ras te verbeteren
En dat de fokker zijn konijnen zelf kan en wil slachten.
@tiffany,ik heb er voor gekozen om mijn merrie niet te laten dekken.
Ik heb 2 Gelderse veulens gekocht met een mooi papier.
Jaa typisch weer zo een die denkt dat hij alles beter weet blijkbaar..
ik neem aan dat ts gewoon bij haar paps en mams thuis woont die ook wel inspraak hebben.
en ik denk dat jij niet helemaal zelf in je uppie 2 gelderse veulens gekocht hebben die ook nog eens een mooi papier hebben...
TS, veel plezier met je baby's, inderdaad misschien beter om te zorgen dat ze niet met oepsnestjes komen maar dat is helemaal aan jou!
vind het weer lekker kinderachtig dat je een topic start om je lieve schattige konijntjes te showen en dat je allemaal val die poedersuiker krijgt![]()