djinnie schreef:Niet alle reacties gelezen, dus vergeef me als ik iets dubbel vraag... Maar welke kleuren zijn dit, of is dit 'gewoon wildkleur' of zo? En de enelaatste foto heeft zo'n onderbroken patroon (vind ik prachtig trouwens), hoe noem je dat?
Echt gaaf om te zien, die levendbarende slangen! Eieren ook prachtig natuurlijk, maar dit is toch weer anders.
Enne, wat voor kleurslagen regiussen heb je?
*ben niet nieuwsgierig hoor*
Dit was een verparing van Anery x hypo Jungle
er zitten veel Hypo jungle's in het nest allemaal Hetero voor anery..
alsook wildkleuren en normale hypo's Hetero voor anery 
kwa regiussen heb ik erg veel liggen zoals superpastel
pastel
mojave
piebald (high white)
Ghost
vanilla
firefly
lemonblast.
oo noem maar op nog veel meer
djinnie schreef:Niet alle reacties gelezen, dus vergeef me als ik iets dubbel vraag... Maar welke kleuren zijn dit, of is dit 'gewoon wildkleur' of zo? En de enelaatste foto heeft zo'n onderbroken patroon (vind ik prachtig trouwens), hoe noem je dat?
Echt gaaf om te zien, die levendbarende slangen! Eieren ook prachtig natuurlijk, maar dit is toch weer anders.
Enne, wat voor kleurslagen regiussen heb je?
*ben niet nieuwsgierig hoor*
Na de vervelling kan ik pas defenetief de kleuren benoemen omdat je dan hun echte kleur goed kan zien,
karuna schreef:Mooie fotos vooral die geboorte, interessant om te zien. Ze zijn zo mooi slangen. Zeker die heel lichte dieren.
Hoeveel volwassen slangen hebben jullie nu eigenlijk?
wij hebben 8 volwassen dieren liggen (boa's dan he) en uhm een stuk of 8 jaarlingen nu die mee gaan de nieuwe kweek in zodra het toelaat
me hun gewicht.
yvje86 schreef:Hmm. . Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat zo'n baby slang kost. Moet ik dan denken aan een paar tientjes, honderdjes of eerder een paar duizend euro? Ik heb echt helemaal geen idee!
Ik ben niet zo gek op slangen en wist ook echt niet dat er levendbarende slangen zijn. Maar wel apart om een slangenbevalling gezien te hebben. En er zat maar 1 onbevrucht eitje bij?
En zijn ze nu al weg bij de moeder?
Over prijzen ga ik echt niet beginnen dat heeft geen meerwaarde aan onze hobby aangezien er enkel de stroomkosten en voerkosten mee gedekt kunnen worden en we soms nog geld erboven op moeten leggen als we iets nieuws willen aanschaffen.
maar het varieert echt van 10 euro tot 1000 euro, deze zullen gemiddeld, de lichtere dieren ervan 500 euro gaan kosten
de andere wat minder (per stuk)
Woogy schreef:wow wat een knapperds!!!
Ik heb destijds een koppel regenbogen gehad waarvan de dame netjes bevrucht en dragend was. Echter had mijn stink ex ze onze m'n neus vandaan verkocht zgn aan een liefhebber...echter zijn ze gewoon naar een winkel gegaan en heb ik haar jongen nooit meegemaakt

regenbogen hebben we ook gehad niet bepaald lieve dieren om mee te werken dus gelukkig heb ik daar niks aan gemist