Tjeetje wat groeit die kleine Rambo zeg en hij is prachtig!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ook qua karakter, hij is heel relaxt! Hij lijkt qua uiterlijk en karakter echt veel op zijn papa Igor
Zo benieuwd hoe dat verder ontwikkeld!
Lekker ding is t! 

Zijn papa is ook echt heel relaxt, past ook bij de Siberische kat, en Rambo is ook heel relaxt en houdt nu al van knuffelen!
Ik ga zelf eens inspiratie op doen, dan kan ik langzaam aan eens de spulletjes verzamelen.

Heeft hij heerlijk zitten kroelen, ik kreeg likjes en een heel schattig pootje op mijn wang
En daarna heeft hij (op mijn schouder) meerdere hazeslaapjes gedaan waarbij hij hard in mijn oor spinde
Was echt weer super schattig!
Dus moeten naar de volgende pagina!

:

En zij en de andere kat, Rocky, zijn de afgelopen week echt bizar veel aan het spelen en gek aan het doen, de hele dag door. Ik lig elke keer helemaal dubbel
Hij is namelijk heel relaxt qua karakter en daar vind ik Rambo weer niet echt bij passen.
Maar onze Rocky is ook een held op sokken, dus ach... Ik denk dat als hij eenmaal hier is, ik de knoop echt ga doorhakken
En dankje, geluk gaat vast lukken!
Ja, het is echt een heerlijke kroelkip, zou hem graag hier in huis hebben (droom er ook wel van). Maar goed, nog even geduld... Ben ook heel blij dat Nala weer helemaal oke is, geniet nu wel extra van haar elke keer!
Zolang dat blijft zal ik zeker elke pagina 15 foto's plaatsen