Ja, dat lijkt me nou echt een hele LIEVE poes.. Leuk dier hoor! Veel plezier ermee!
Liesje89
Geplaatst: 04-12-12 05:28
spicegirl schreef:
typisch sphynx. die willen in je kruipen... (je moet ff zn oortjes reinigen ! )
Dat schijnen gewoon vlekjes te zijn, geen smurrie. Meen ik eerder te hebben gelezen.
spicegirl
Geplaatst: 04-12-12 11:12
@liesje- niet echt.alleen als je kat gevlekt is, zou dat kunnen zijn. een sphynx staat bekend om zn overmatige oorsmeer.... " Ook de oren van de Sphynx hebben aandacht nodig, Sphynxen hebben meer oorsmeer dan andere rassen en tegelijkertijd met de wasbeurt de oren schoonmaken met een wattenstaafje is geen overbodige luxe."
Hahahaha Nelleke, volgende keer gewoon doen Aai ff over zn hand
En ben ik ff blij dat het geen poes is maar een kat
En idd ze hebben veel oorsmeer en ik dacht eerst ook dat zn oren vies waren maar het waren idd vlekken
Vannacht bleef ie erg onrustig, hij begon echt onwijs te krabben aan de deur, de moed zakte me al in de schoenen. Totdat ik ging kijken, bleek dat zn dekentje op de grond lag. Goed gelegd en ik hem m niet meer gehoord. Dus dat is wel fijn, dan doet ie t niet zomaar...
als mijn kat haar dekentje naar beneden gooit zoekt ze maar een ander plekje
Klaasz heeft jullie nu al getrained
spicegirl
Geplaatst: 05-12-12 20:35
klaaz heeft het koud zonder dekentje.een sphynx heeft wat meer aandacht nodig als een gewone kat, zeker als ie alleen is. gelukkig zijn er mensen, die daar wel rekening mee houden
Mijn Perzenmormel moppert ook als we geen kussentje voor hem klaar leggen en gelijk heeft ie. Wij mensen zijn er toch voor om de katten op deze planeet te vertroetelen?!
Hihi Jolien, helaas kan ik mijn opa niet meer aaien. Ik zal vragen of ik m'n vriends opa een keer mag aaien.
"Schat, mag ik je opa aaien, ik wil weten hoe Jolien d'r poes voelt."
Ontopic, ik vind het een leuk dier. Als ik ooit een 2e kat neem zou ik het zeker overwegen. Vooral omdat ie echt een enorm contrast vormt met mijn huidige pluizenbol. (Ragdoll) Zijn ze sociaal naar andere dieren?
Hahahahaha Nelleke Ze zijn meestal ook sociaal naar andere katten toe
Getraind of niet, ik zorg graag voor hem hoor Hij was vannacht super, hij heeft wel heel even gemauwd maar is niet aan de deur geweest. Hij begint aan ons ritme te wennen.
Evelienepien
Geplaatst: 06-12-12 15:22
Joolien: ook ik moest erg lachen om je vergelijking hoe het voelt En hoe goed bedoelt; kan me er nog steeds niets bij voorstellen Ben niet zo'n mensen aanraker en zeker oudere (sorry ) vin ik zelfs eng om aan te raken
Hoe gaat het met de kattenbak? (want dat zou toch eerst een probleem zijn)
Fijn dat ie aan jullie ritme begint te wennen
En zie nu door jou op mp in ene allemaal spinxen staan (eerder viel m'n oog er niet op )
Haha Evelien Hij heeft hier nog niet buiten de bak geplast dus geen probleem. Hij pakt alleen nog wel steeds de bank, dat is ff poedersuiker. want dat lijkt bijna onherstelbaar. En t is best een hele mooie bank. Balen dus... De volgende bank wordt niet van gehaakt stof
Tweed of van dat grof gehaakte stof is niet zo kat-proof nee. Die van mij krabt er bijna nooit aan maar toch zie ik soms weleens een haaltje hier of daar...
Anoniem
Geplaatst: 06-12-12 16:09
_Nelleke_ schreef:
Tweed of van dat grof gehaakte stof is niet zo kat-proof nee. Die van mij krabt er bijna nooit aan maar toch zie ik soms weleens een haaltje hier of daar...
Mja de bank was er eerder dan de kat
Shirley
Geplaatst: 06-12-12 16:11
Als hij het steeds op dezelfde plek doet, kun je er misschien zo'n sisal matje tijdelijk vastmaken ? Scheelt in elk geval je bank ...
Anoniem
Geplaatst: 06-12-12 16:11
Shirley schreef:
Als hij het steeds op dezelfde plek doet, kun je er misschien zo'n sisal matje tijdelijk vastmaken ? Scheelt in elk geval je bank ...
Steeds op andere plekken... We dekken de bank al wel af als we er niet zijn, maar dan nog...