ja dat wordt weinig slapen, gelukkig ben ik nog thuis na een operatie en gaat het wel goedkomen. Dochterlief (14) leert oo maar flessen, dan kan zij het mee doen als ik weer moet werken en het nog nodig is
Mariska_R
Geplaatst: 25-10-12 16:41
Gefeliciteerd met het kleine grut! Succes met het flessen...
Mooie kittens! ze zijn nog zo klein, straks heb je zes pluizebolletjes rondlopen Mams ziet er ook prachtig uit!
Yom
Geplaatst door de TopicStarter: 29-10-12 20:15
De kittens zijn vandaag 6 dagen oud en volgens mij gaat het wel goed.
de gewichten nu zijn 126, 111,103,136 (en dat is nog een poes ook :grin: )115 en 108. Allemaal over de 100 dus :Jeeey: Ze drinken erg goed, maar ik merk wel dat soms het begin gewicht bij voeding 1 ook het begingewicht weer is bij voeding 2. Ze krijgen om de 3 uur, om de 2 uur ging minder want dan pakten ze het speentje slechter en de buikjes waren nog gevuld. Ze krijgen sinds vandaag 5 ml per keer en ook dat lurken ze in no time op. Emily heeft ondanks alle hulpmiddeltjes nog steeds maar melk uit 2 tepeltjes. Nu gaat dat flessen nog prima, maar ik heb geen idee hoe ik het kan doen als ik 12 nov weer moet gaan werken :sad:
De katertjes lijken enorm op elkaar en daar is alleen verschil te zien in gewicht. De poesjes hebben echt verschillende neusjes en dat zie je misschien op de foto's (weet alleen ff zo niet wie wie is want dat had ik niet opgeschreven)
vervelend dat ze zo weinig melk geeft. Jammer dat daar geen prik voor bestaat ofzo?
nadita
Geplaatst: 30-10-12 13:55
Aaah, wat zijn ze leuk 6 is inderdaad een groot nest voor een Birmaan. Jammer dat mams niet genoeg melk heeft, flessen is een heel gedoe. Maar het zeker waard. Ben dol op schildpadjes. Mijn HB poes was de eerste die de titel EC in de wacht sleepte, nadat deze kleur (tortie) was erkend.
gelukkig wel, kost me wel wat slapeloze nachten maar dat moet dan maar. Ze komen lekker aan zo en de oogjes beginnen al open te gaan.
foto's volgen maar die heb ik via mail gekregen (vriendin is gister komen kijken/foto's maken) en die moet ik dus vanuit die mail op mijn comp zien te krijgen. Dan kan ik een leuke serie hier neer zetten
Hier foto's vd 2e week, de gewichten nu zijn 195,176,170,211,176 en 176 gram. Ik ben er blij mee :lol:
Jaja Emmy laatste foto, het is duidelijk
Careful girl
C-You
Capri Sun
Charming Edition
Candy Kisses
Can't Afford me
Heb ik mooi gemaakt he
Ik baal er verschrikkelijk van dat 2 poesjes een knikstaartje hebben. Bij de 1e dacht ik nog dat komt door de geboorte ergens tussen kattenbak en krabton in, maar er is er dus nog een :sad:
Nouja dat was in ieder geval bij "onze" katten in Spanje wel zo, daar doen al die katten het met elkaar en ze hadden ook bijna allemaal een knik in hun staart!
De knik zal wel meevallen neem ik aan? Denk dat je door die bos haren het bijna niet zult zien wanneer ze uitgegroeid zijn?
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 04-11-12 00:11
op de eerste foto lijken het net kleine muisjes, maar het worden nu gelukkig al wat meer echte babypoes. Schattig hoor. Vervelend dat je moet flessen, geeft zoveel meer werk. Misschien is het tegen de tijd dat jij weer gaat werken dat ze zelf kunnen eten. Scheelt weer een hoop gedoe.