Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Magrathea schreef:Wat een schatjesweet je zeker dat je ze niet wilt herplaatsen?
Ze zijn allemaal stuk voor stuk schatten (individueel dan he) Snoezel en Juultje zijn de 2 grootste vechters die er zijn. Maar appart zoooo lief 
(dat zijn hun winterhokken, ze komen overgens allemaal elke dag een uur buiten om lekker te kunnen rennen)
Nathas schreef:Magrathea schreef:Wat een schatjesweet je zeker dat je ze niet wilt herplaatsen?
Ze blijven allemaal bij mij, ze zijn hie gelukkig en krijgen wat hun hartje begeertZe zijn allemaal stuk voor stuk schatten (individueel dan he) Snoezel en Juultje zijn de 2 grootste vechters die er zijn. Maar appart zoooo lief
Pletje123 schreef:Jeetje.. deze dame heeft veel over voor haar konijnen en doet haar best er een waar konijnenpaleis van te maken. Maar het enige wat ik lees is commentaar

GamblersCup schreef:Pletje123 schreef:Jeetje.. deze dame heeft veel over voor haar konijnen en doet haar best er een waar konijnenpaleis van te maken. Maar het enige wat ik lees is commentaar
Het mijne was geen commentaar op TS, maar in het algemeen dat "zoiets" niet vanzelfsprekend is. Ik zit ook op een update te wachten van TS, van het bouwwerk!
Het viel me gewoon op dat ondanks de achtergrondinformatie die de TS geeft, en welke ook verklaart dat ze niet samen kunnen, er steeds weer commentaar komt. Maar goed
Dat terzijde.

GamblersCup schreef:En wat is hier de toegevoegde waarde van?![]()
Ik ben benieuwd hoe het er uit gaat zien met de hokken erbij. TS moet een beetje opschieten, wij willen foto's zien

_l_amanda_l_ schreef:zo, dat ziet er al goed uit TS!
wat je evt. zou kunnen doen, is een paar van die transparante golfplaatjes erop maken?
Hebben wij bij ons kippenhok gedaan, dan werd s' winters echt vreselijk drabbig, nu blijft het heel netjes
Gewoon één hoger balkje aan de voorkant, zodat het een schuin aflopend dakje wordt
Ben benieuwd hoe het er straks in elkaar gezet uitziet!