Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Duhelo schreef:Limoen schreef:Hahaha ja Tessa geeft haar Clowntjes karakter goed door aan d'r kittens.
Moet ik daar blij mee zijn? heb hier al 1 wit spook dat me iedere morgen om 6 uur komt wakker miauwen/terroriseren
ben benieuwd!

Ik had nog geen weeën gezien maar wist dat die snel zouden komen. En ja hoor, vanaf 1uur had ze af en toe lichte weeën. Ze was zó lief, lag gewoon lekker in een mandje, gaf ons kusjes en knuffelde wat af.
Ik schrok me werkelijk dood, veel groter dan de vorige keer. Die kóp, ik dacht dat er geen eind aan zou komen. Geen wonder dat ze daar zo lang over deed. Het kitten was eruit en Tessa reageerde metéén op het kitten en begon haar te wassen, ze doet het zó goed. Echt een fantastische moeder.
Het vliesje zat strák om het hoofdje heen dus het leek net alleen een groot hoofd wat uit haar stak, dat zag er écht vreemd uit. Ik heb meteen het kitten vastgepakt voor zover ik erbij kon en met de week meegetrokken en het kitten kwam eruit. Ik dacht toen ik het hoofdje zag dat het te laat was maar ze begon te bewegen en kwam meteen op gang!! Om 05.15 is deze kater van 100 gram geboren. Daarna duurde het een poos voor er weer wat gebeurde en heb ik aan het beetje placenta/navelstreng wat er nog uit Tessa hing de placenta er voorzichtig uitgetrokken. Dat waren de twee placenta's van de eerste 2 kittens, die zaten in elkaar.. Gelukkig! Beide placenta's eruit kan de volgende zonder zorgen komen.