Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
robeer schreef:LovingTweety schreef:Robeer, Vicky is ook te klein, ze weegt op 4 jarige leeftijd nu 1,7 kilo.
Yeah, dan win ik. Die van mij weegt 2,5 kilo.![]()
Nog veel te weinig daar niet van.
Oh, ragdolls.....zucht.
Die zijn zo mooi en hebben zo,n geweldig karakter. Die staat nog een op mijn lijstje om te adopteren. Eerst maar even vorderen met de verbouwing.
Ik kam/borstel mijn pluizebol zelden. Ze vindt er ook niks aan. Klitten heeft ze niet maar ze ziet er af en toe wel wat mottig uit.
Ik vind het zo mooi als ze zo'n donker koppie hebben en dan van die knal blauwe ogen
Kyara27 schreef:robeer schreef:
Yeah, dan win ik. Die van mij weegt 2,5 kilo.![]()
Nog veel te weinig daar niet van.
Oh, ragdolls.....zucht.
Die zijn zo mooi en hebben zo,n geweldig karakter. Die staat nog een op mijn lijstje om te adopteren. Eerst maar even vorderen met de verbouwing.
Ik kam/borstel mijn pluizebol zelden. Ze vindt er ook niks aan. Klitten heeft ze niet maar ze ziet er af en toe wel wat mottig uit.
Die van mij zijn wel een beetje zwaarder, hihihi. Ze wegen 5,5 kilo, en dan zijn ze voor een gemiddelde Maine coon kater zelfs nog aan de lichte kant. Van mij hoeven ze ook niet zo mega zwaar te zijn hoor, liever iets te licht. Dat is beter voor de gewrichten lijkt mij. Voor mijn dochter van 10 zijn ze bijna niet op te tillen, maar gelukkig springen ze toch wel op haar schoot.

robeer schreef:Ik krijg er bij die van mij ook geen gram aan hoor loving tweety. Erg frustrerend.... En ook hier 2 htktjes die ueeeeh... Aan de zware kant zijn.
Moet geloof ik dan toch eens bij je zus langs gaan om een mooie ragdoll weg te kapen.
Moet zeggen dat ik Noren ook wel heel erg mooi vind. Geloof dat die van karakter wat minder aanhankelijk zijn. Of heb ik het nu mis?
Maartenn schreef:robeer schreef:Ik krijg er bij die van mij ook geen gram aan hoor loving tweety. Erg frustrerend.... En ook hier 2 htktjes die ueeeeh... Aan de zware kant zijn.
Moet geloof ik dan toch eens bij je zus langs gaan om een mooie ragdoll weg te kapen.
Moet zeggen dat ik Noren ook wel heel erg mooi vind. Geloof dat die van karakter wat minder aanhankelijk zijn. Of heb ik het nu mis?
Noren zijn juist heel aanhankelijk!

Kyara27 schreef:@ Cissy, wat heb jij mooie Noren! Ik zie vaak dat de Noorse boskat zo'n spits koppie heeft, die van jou hebben een mooie ronde kop. Ze zijn prachtig! De ragdolls vind ik ook geweldig! Die wil ik ook ooit nog eens... ik word ook een beetje hebberig van dit topicIk vind het zo mooi als ze zo'n donker koppie hebben en dan van die knal blauwe ogen
maar dat spitse hebben ze wel hoor, ze horen een driehoekskop te hebben maar ik denk dat het vele haar een beetje vertekend 
Limoen schreef:@ Cissy: Wat heb je toch práchtige Noren!!

*amber staat hoog op mijn lijstje en zilver en zwart en rood en en en* 

Miryamk schreef:Dit is mijn Noor, Syrah. Hier was ze net terug van de trimsalon![]()
Ik heb ook twee Noortjes; mijn moeder heeft een cattery en gaat ook veel naar shows en dergelijke, ik twee katten die zij gefokt heeft.
Mooie katten hier, leuk topic!
Noren horen heel aanhankelijk te izjn, al zijn het vaak geen echte schootkatten, ze gaan liever naast je of tegen je aan zitten op de bank. Verder blijven ze tot op hoge leeftijd speels over het algemeen en wij kammen ze bijna nooit, is niet nodig (en wij knippen ze dus ook niet bij, vinden we zonde!
).
) samen met onze maine coon kiki als kitten nog.

Verharen langharige meer dan kortharige? Mag ook via pb aangezien het een beetje offtopic is