Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dieuwke_ schreef:Oh, deze is nog leuker dan dat groene ding![]()
evanescence schreef:Jij hebt ook altijd wat apparts hea!
Maar wat lief!![]()
Dus nu ga je wormen vangen?
wormen van buiten kunnen ook parasieten bij zich dragen. Ik moet wel nog even uitvinden welk fruit ze lust (als ze het lust) appel is al afgekeurd 
Marsu schreef:Hartstikke schattig, maar ik vind het geen huisdieren. Egels horen lekker tussen de bladeren te scharrelen naar insecten enzo. Ik snap best dat dit een tamme soort is, maar het is niet voor niks dat ze bij stichting Aap ook opgevangen worden, omdat het vaak toch niet goed blijkt te gaan. Het zijn gewoon geen dieren voor in huis.
, heb liever helemaal geen dieren in kooitjes.
) nabootst. 
ratjes heb ik ook gehad, leuke dieren! Die maakten me wel een herrie trouwens 's nachts, druktemakers
op YT zijn er wel filmpjes van geloof ik, ik heb hier wel iets om te filmen maar hij is vooral actief als het donker is en mijn filmcamera'tje gaat al moeilijk doen bij lamplicht.
zomaar van straat geplukt, beide al enkele jaren oud, en nu kunnenz e niet eens buiten de stumperds...
die dieren zijn jaaaren gefokt door de mens (alvorens weer te verwilderen). Toch weer anders dan een leguaan die misschien nog nooit 'n mens heeft gezien - en de generaties voor hem zeker niet - regelrecht uit het woud geplukt. Maar goed, ik snap wat je bedoelt.
(wij niet hoor, zou bang zijn om te rollen en haar te pletten, alhoewel dan zou ze wel prikken misschien
)
Maar niet in krekels.
soms lig ik in bed en als ik dan al/nog wakker ben hoor ik haar lekker knabbelen... 
Echt een "Soon....." foto