Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik noem dat altijd kekken, weet niet waarom eigenlijk maar net alsof hij dan lacht en kek kek kek zegt, haha.
Hey, even een rare vraag, maar heeft iemand hier op dit forum ook katten bij de fretten? Want ik heb 2 katten en dat gaat heel goed samen met mijn fretje, maar als mijn jongste katje krols is, dan gaat meneer er dus steeds op, net als wat hij bij een moertje zou doen, in nekvel pakken enzo. Hij is vorig jaar gecastreerd, maar hij doet het nu nog steeds, alleen als de kat krols is. Ik zou graag willen weten of iemand van jullie dit ook heeft meegemaakt, vind het zo apart namelijk.
of gaan 'terug' spelen zoals katten onderling ook doen. Maar als mijn katje dus krols is, dan vind ze de aandacht van Alfred natuurlijk helemaal geweldig en het is net alsof hij haar dan als een fretje beschouwd
. Ze heeft dan toch een bepaalde geur om zich heen en het is zo apart dat hij daar dan op reageerd omdat het een ander diersoort is. Ik dacht namelijk dat het na zijn castratie wel over zou gaan, maar hij blijft het doen. Als mijn katje dus krols is, zet ik ze maar apart. Hij bijt ook weleens in haar tepeltjes dan en dat is zo zielig! Brr
)
Dan geniet ze van de aandacht