Leuk, ik ben benieuwd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leuk, ik ben benieuwd
! Die oogjes zijn echt te schattig
Ik denk dat zoiets ook mijn nieuwe huisdier wordt! Daar kan hubbie toch nauwelijks allergisch voor zijn
haarklimmen vond 'ie erg leuk kennelijk
heb foto's en een filmpje gemaakt, ook van zijn totale desinteresse in een krekel
ik wilde 'm voeren, maar ik denk dat hij vol zit
zijn achterlijfje ziet er ook nog best gevuld uit (je hoeft ze vaak ook niet elke dag te voeren) dus dat filmpje komt een andere keer
ik weet wel dat hij eerdaags moet vervellen, dan eten ze vaak ook niet zo veel en zijn ze wat minder actief. Dus we gaan het zien 
) ik had vroeger altijd wandelende takken, maar die vind ik minder leuk. Alleen voor mensen die liever plantjes voeren dan levend voer zijn ze misschien wel meer een optie
alleen ze fokken als gekken 

je ziet wel goed hoe 'ie hem helemaal volgt met zijn koppie.
op 't laatst hengelt hij ook nog even naar de camera, die vond hij niet zo leuk van dichtbij 
hij gebruikt zelfs mijn ooglid als opstapje
om vervolgens tevreden op mijn hoofd te blijven zitten.
ik sluit het af met een gazen bovenkant. Daar hangt hij graag aan, ze adviseren ook om iig een stukje gaas in je deksel te hebben om aan te hangen, vooral tijdens het vervellen.
Even voor de maat, hij past er in de breedte ong 3x in en in de lengte een keertje of 5. Als hij groeit gaat hij naar de grote bak, maar die is best ruim, daar verdrinkt hij nu nog in
ik wil in de grote bak uiteindelijk ook vaste plantjes gaan zetten en niet (alleen) losse takjes. 

Erg grappig dat hij zo op je gezicht zit
naam komt vanzelf wel, heeft geen haast.. ben er toch nog niet uit