en lekkere eitjes elke dag! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
en lekkere eitjes elke dag!
. En van het dak/net gezeur zou ik niet te veel wakker liggen. Mijn konijnen zitten gewoon los in de tuin. Geen dak, geen net, ze hebben een hok waar ze nooit in zitten. Het dwergje kan zelfs gewoon onder de poort en weg, maar hij doet dat niet. Soms staat de poort ook gewoon wagenwijd open maar ze blijven gewoon.
. Het is wel geweldig leuk dat ze 's morgens aan het raam komen zitten om een worteltje te krijgen. Ze kennen dat zo goed!
. Nu zit ik met een dilemma: proberen om er terug een vriendje bij te zette, maar de kans is klein dat die even braaf gaat zijn. Of hem zielig alleen laten...
1 van mijn nijntjes is vorige week maandag ingeslapen, dus zat ook met haar vriendje welke toen ineens vriendloos was. Heb een afspraak gemaakt met konijnenopvang 't Hangorenparadijs, 't nijntje daar zondag heen gebracht en ze hebben een match gevonden! Dus heeft hij ook weer een vriendinnetje. Haal ze morgen op. Kweet dat er bij die opvang ook een nijntje zit welke echt net een hondje is, genaamd Ozzy. Echt een super leuk, lief, aanhankelijk en vrolijk hupseltje welke het volgens de opvang echt bijna met elk voedstertje kan vinden. Weet niet of je naar een ram of naar een voedster opzoek bent, maar anders is Ozzy leuk hoor!
kan je vinden op: www.hangorenparadijs.nl onder herplaatsbaar.