Konijnenparadijs in Usquert!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Re: Konijnenparadijs in Usquert!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-11 17:51

Paar kippen erbij is wel leuk :P en lekkere eitjes elke dag!

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 09:38

Haha Irma, stuit ik zo op je konijnenparadijs!!! Echt super chill hoor! Binnenkort anders je konijnenparadijs weer eens bewonderen! Nou, zie je zondag!!

Elmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 10:02

Wat een super leuk plaatsje voor je konijntjes!! Zo zouden alle konijntjes gehouden moeten worden :j . En van het dak/net gezeur zou ik niet te veel wakker liggen. Mijn konijnen zitten gewoon los in de tuin. Geen dak, geen net, ze hebben een hok waar ze nooit in zitten. Het dwergje kan zelfs gewoon onder de poort en weg, maar hij doet dat niet. Soms staat de poort ook gewoon wagenwijd open maar ze blijven gewoon.

Af en toe zit hier wel eens een kat in de tuin, maar die lijkt meer interesse te hebben in de kippen dan in de konijnen. En dan laat ik even mijn honden buiten zodat de kat de benen neemt (mijn honden doen wel absoluut niets naar eender welk ander dier).

Graven doen ze ook niet en het zijn zelfs 2 ongecastreerde mannetjes bij elkaar. Mss heb ik wel superbrave konijnen :D . Het is wel geweldig leuk dat ze 's morgens aan het raam komen zitten om een worteltje te krijgen. Ze kennen dat zo goed!

Geniet nog van je nijntjes! Ze kunnen zo grappig zijn.

Tessaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 10:19

Zo he!!! Zie je profiel voorbij komen en moest even kijken naar je konijnenparadijs!!! WAT ONWIJS GAAF!!!! :j :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 16:24

Elmee dan heb jij wel hele brave konijnen :D
Mijn konijnen zorgen wel dat ze ontsnappen of ruzie maken :))

Elmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 20:49

Mijn konijnen zijn/waren idd superbraaf. Dit weekend is mijn Franse hangoor spijtig genoeg plots overleden |( . Nu zit ik met een dilemma: proberen om er terug een vriendje bij te zette, maar de kans is klein dat die even braaf gaat zijn. Of hem zielig alleen laten...
Zo een brave konijnen ga ik niet meer vinden vrees ik. Van de week nog. De poort stond wagenwijd open! Hondjes weg, maar konijntjes zaten nog braaf in de tuin. Wat mis ik die kanjer toch...

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-11 21:56

Ahh gossie Elmee!!! Niet leuk! :( 1 van mijn nijntjes is vorige week maandag ingeslapen, dus zat ook met haar vriendje welke toen ineens vriendloos was. Heb een afspraak gemaakt met konijnenopvang 't Hangorenparadijs, 't nijntje daar zondag heen gebracht en ze hebben een match gevonden! Dus heeft hij ook weer een vriendinnetje. Haal ze morgen op. Kweet dat er bij die opvang ook een nijntje zit welke echt net een hondje is, genaamd Ozzy. Echt een super leuk, lief, aanhankelijk en vrolijk hupseltje welke het volgens de opvang echt bijna met elk voedstertje kan vinden. Weet niet of je naar een ram of naar een voedster opzoek bent, maar anders is Ozzy leuk hoor! :D kan je vinden op: www.hangorenparadijs.nl onder herplaatsbaar.

Elmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-11 15:09

Dat is wel leuk dat je dat zo kan regelen met die opvang. Ozzy ziet er idd erg leuk uit, maar ik ben van België. En ik had 2 rammetjes bij elkaar zitten. Dit ging echt supergoed! Bij een voedstertje ben ik een beetje bang dat die gaat graven. Maar 2 rammetjes bij elkaar is blijkbaar niet zo evident... Ik heb ook wel een lichte voorkeur om terug een Franse hangoor te nemen. Die zijn zo heerlijk rustig. Maken zich nergens druk om.

laura123456

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-11 16:05

Heel leuk ! Enkel zou ik oppassen voor honden in de buurt. want die kunnen er makellijk overspringen (grote honden hé ;)
Is bij ons jammer genoeg ook gebeurd , en kunnen ze niet graven zodat ze kunen ontsnappen ?
Voor de rest een echt paradijs :)

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-11 01:19

Nope, zit gaas in de grond. De enige honden in de buurt zijn 2 teckels die doodsbenauwd zijn voor konijnen haha