Is deze pup 7 weken? ( volgens mij lang niet )

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 01:52

dat is wel zo. maar msn taal is niet toegestaan op bokt. en ik versta dit toch als msn taal.
ik vind het woord sielug in de zin waar hij gebruikt is erg klein nerend.

verder gaat het super met de pup inmiddels voor de mensen die toch graag willen weten hoe het met de pup is ;)

djembo is een erg actief hondje geworden. en lekker dominand tegen de andere border die ze hebben :')
hij zou wel veel voor zijn leven hebben moeten vechten. dat merk je er echt aan op.
de pup mag nu nog gewoon lekker pup zijn en bijkomen. zinderlijk is hij al bijna gelukkig, hij leert snel :D
ze gaan nog niet echt de tuin uit met hem. aangezien hij nog heel vatbaar is omdat hij zon lage weerstand had. deze week wordt hij geent voor de 2de enting. en als hij zijn 3de en laatste enting heeft gehad. en hij sterk genoeg is gaan ze proberen een stukje te gaan wandelen naar het grasveldje. dat is denk zon 30 meter van huis vandaan ;)
Laatst bijgewerkt door Dhani op 19-07-11 01:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Re: Is deze pup 7 weken? ( volgens mij lang niet )

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:56

Laat gaan...de MSN taal en de mensen die vinden dat je kennis de pup had moeten laten zitten.

De broodfokkers krijgen uiteindelijk hun trekken wel thuis, en je kennis heeft iig een leven gered wat anderen bewust zouden hebben opgegeven....

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 01:57

Cassidy schreef:
Laat gaan...de MSN taal en de mensen die vinden dat je kennis de pup had moeten laten zitten.

De broodfokkers krijgen uiteindelijk hun trekken wel thuis, en je kennis heeft iig een leven gered wat anderen bewust zouden hebben opgegeven....

je hebt wel gelijk :D dankjewel :j

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 01:58

Dit is geen sheltie hoor, ik heb zelf een sheltie. Denk eigenlijk dat het een kruising sheltie/keeshond is.
Een volle border collie is het zeker niet, daar heeft deze te dunne pootjes voor.

De broodfok hou je op deze manier in stand, ik zou daar echt never aan mee willen werken.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 07:07

En, al gekeken wie de dierenarts is in het paspoort?

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:17

Een kennis heeft via een anoniem telefoontje een aanbod gekregen om hondjes te kopen uit polen.
Deze hondjes worden vervoerd naar Nederland, worden bij een zogenaamde fokker gebracht, deze fokker heeft dus een eigen reu en teef van het zelfde soort.
Wanneer er iemand komt om een pup te kopen zeggen ze dat de vader en de moeder aanwezig is, inclusief vals paspoort enz... aangezien de moeder zelf ook nestjes krijgt heeft de moeder hangende tepeltjes zodat het allemaal nog echter lijkt!!
Deze praktijken komen dus maandelijks voor!!
Toen mijn kennis dit verhaal hoorde heeft ze het gelijk afgekapt, nu achteraf zou ze het spel meespelen om de bende op te laten pakken!!
het is allemaal zo moeilijk om mensen te vertrouwen, ze bedenken steeds "betere" leugens om het allemaal echt te laten lijken.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 13:53

Dhani schreef:
wie weet wat zon pupje allemaal al heeft meegemaakt? en nog gaat meemaken...

Die pup is 7 weken dus die heeft nog niet zoveel meegemaakt hoor. De moeder daarintegen, zal een 5 jarige teef zijn die haar hele leven al zit opgesloten in een donkere schuur of achterkamer en al minstens 5 nestjes op de wereld heeft gezet.
Het is maar net wat je zielig vind.

Voor de pup is het wel het beste dat je kennis hem heeft meegenomen, zonder twijfel maar alle honden die achter de schermen zitten zie je niet en die zitten al hun hele leven in de oliebol.
Ik snap dat je hiervoor zwicht en ik weet ook niet of ik het zou kunnen weerstaan maar ik vind wel dat iedereen zich bewust moet zijn van wat je in stand houd. Of je zo'n pup op zo'n moment wel of niet meeneemt is een persoonlijke keuze die ieder voor zich moet maken, daarover valt niet te discussieren.

Dhani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 20:05

Mariska_28 schreef:
En, al gekeken wie de dierenarts is in het paspoort?

Ik kijk nu in het paspoort. Maar de genoemde DA was het niet gelukkig hij is geent door een
Goeie DA. :D