Boa constrictor (slang)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ceriadwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 22:51

Sommige mensen moeten geen 2 dingen tegelijk doen.. zoals ik.. 3 motleys, 3 wildkleur uit een motley kruising... maar goed wij roepen hier vaak het als zijnde ze hadden het wel willen zijn maar tis nie gelukt nie...

En khad een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende dag gisteren dus verder niet bij nagedacht...
onley schreef:
Ceriadwen schreef:
@ onley Ik weet het.. ik haal daarom ook de waterbak ( oh schaaaaaaaaandaaaaaaaaaaaaaalig) eruit en dan hebben ze die week geen water.

Heb ooit eens iemand zijn Boa in zien sprayen met frontline.. khad nog gezegd.. niet doen.. nou die is er ook met een flinke zenuwaandoening afgekomen. Die klapt zijwaarts en kruipt half op zijn rug....

Normaal behandel ik ze gewoon met slaolie en dan o ppapier... gaan ze vlotter vervellen en trekken ze in een keer de mijt mee.. maar dit keer kwam ik er gewoonniet van af en dus toen maar rigoreus een cassette bovenin de bak gehangen. Was met 4 dagen bekeken. Ik kweek mijne igen voedseldieren zelf maar een enkele keer als ik tekort kom dan haal ik wel s wat bij. Kan er donder op zeggen dat ik vanzelf wat mee neem dan :(

En die van de foto is een coral toch? Ik heb orange pastel en een paar Het motley's liggen. Wil over een jaar deze de kweek in doen en 's zien wat de pastel op de hets gaat doen..

Dat is indd de Coral maar Het's voor motley??
Dat bestaat niet :o of het is een motley of niet aangezien het een Co-dominant Gen is **als we het hier teminste over de boa's hebben toch :+ **

Ja Sharon krantepapier dat kan echt niet :')

SharonIndezz

Re: Boa constrictor (slang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 10:22

Hihi, iedereen maakt fouten Ceriadwen..

Ik heb welleens perongeluk een boa als het. salmon op marktplaats gezet hahha. Stom stom stom, beesie kwam uit een WK X SALMON verparing oepsss. Uiteindelijk wel gewoon verkocht als WK hoor haha.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:15

Ik snap het heel goed, want in de natuur kunnen ze lekker recht uit rondslangen en in bomen gaan en lekker zwemmen op zoek naar prooi en pas als ie volgevreten is gaan ze zich terugtrekken en oprollen.

Ik ken toevallig iemand die ook slangen had gehouden maar ze heeft ze allemaal weggedaan omdat ze het niet leuk meer vond voor de dieren, huizen zijn gewoon te klein daarvoor.

Zelfs in de tuincentra die 2 enorme boa slangen hebben die huisvestte het in een enorme kooi met takken en waterbakken, nou ze waren lekker actief en klommen overal in en in water en alles, dat is al een heel stuk beter als een glazenbak.

maar ik veroordeel niemand hoor die ze houden als huisdieren. Ze kunnen beter bij iemand zijn dan in een dierenwinkel.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:26

Wat een schitterende slang TS! Wij hebben zelf een Koningsslang van 1,10. Staat bij zoonlief op de kamer. Favoplek: ACHTER de heat cave (zo'n verwarmde grot) Of als ze gegeten heeft erop, lekker warm verteren. Gaat ze eieren leggen dan ligt ze ineens elke dag in de waterbak en als ze gaat vervellen duikt ze er volgens mij ook in. Ook poept ze altijd op dezelfde plek, vlak voor het raam zodat ik het makkelijk kan pakken. We hebben haar nu bijna 4 maanden, ze is al 3 keer vevelt (keurig elke maand rond de 18e) en heeft met Pasen eieren gelegd :D En ze is al die tijd de bak niet uit geweest.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 16:30

SharonIndezz schreef:
Ik zal maar niet neerzetten hier wat ik welleens voerde aan mn andere boa's :+

Afbeelding

SharonIndezz

Re: Boa constrictor (slang)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-11 18:29

haahha nee dat nog net niet :P

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 22:40

H_Nalanta schreef: