Ods schreef:Nou idd, die drie weken doen we het nog wel eventjes met dit soort foto'sZwenneke ze is idd groot aan het worden, vind haar blik op de laatste foto geweldig, ze heeft wel een attitude
![]()
Haha ja. Ik denk niet eens dat ze heel groot is, maar haar uitstraling verandert met de week vind ik. Ze heeft al echt een beetje een volwassen kopje.
cissy schreef:oh. ze wordt echt mooi zeg!
Hoe is het met Ilo?
Dank je! Met Ilo gaat het geweldig. Hij is lekker tandjes aan het wisselen en een verschrikkelijke ondeugd. 's Avonds slaapt hij altijd bij ons in bed (het liefste onder de dekens
)Jans schreef:Ze kijkt niet zo liefMaar wat is ze knap zeg
Hoe zou jij kijken als je wordt gestoord in je schoonheidsslaapje omdat je op de foto moet?
Haha, volgens haar fokker hadden ze allemaal geen zin om op de foto te gaan en wordt het steeds moeilijker omdat ze overal rennen en overal slapen. Met ogen open fotograferen lukte haar ook bijna niet meer.RedPassion schreef:Ods schreef:ze heeft wel een attitude![]()
Zo, dat dacht ik ook bij het zien van die foto.Wat een prinsesje.
Een koningin

Het wordt helaas steeds minder. Maar nog even wachten, en dan is ze hier. De tijd kruipt steeds meer
En al helemaal omdat ik haar al een tijd niet meer heb gezien en ook op foto's niet goed
nog maar een weekje! leuk hoor!
TE grappig!!