Onze nieuwe aanwinst: asielhondje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 21:44

Zag op de website dat het een vondeling is? Neem aan daar ergens in de buurt dan? Het zou natuurlijk kunnen dat de eigenaar niet alle honden heeft meegebracht, of dat Buddy toen al verdwenen was (kan me heel goed voorstellen dat de eigenaar het de moeite niet vond om erachter te zoeken ;) ). Ik heb die van mij van maart, toen zaten ze er een maand ongeveer ... Als die toen al weg was en heeft zitten ronddolen ... Al lijkt het mij toch een serieus stuk := (ik woon in België trouwens ;) ) maar het zou niet de eerste zijn die x aantal kilometer loopt :+

Edit; heb eens gekeken op ikzoekbaas ..
" lange, verwaarloosde vacht" "leuk, aanhalig, spontaan hondje" "druktemakertje" "ABSOLUUT NIET MET KATTEN" ( :+ ) "niet zo gesteld op veel drukte in huis"

Het klinkt gewoon als die van mij! :+
Alleen is die van mij niet zo 100% met andere honden .. wel trouwens gewoon in huis, als die z'n eigen ding kan doen, maar tijdens een wandeling ofzo is het niet z'n grootste troef .. Al is dat wel al HEEL erg verbetert moet ik zeggen .. ;) (maar zo ook met de katten).

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-10 21:53

Het is allemaal wel heel toevallig hoor! Buddy heeft het ook niet zo op andere honden hoor. Voor de meeste is hij bang, maar hij doet verder niks, behalve als ze zijn huis binnen willen gaan en hij in het nauw zit :Y)

Tjee..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-10 22:06

Het gaat nu wel eng worden hoor :+
Buddy lijkt meer op die van mij dan z'n broertje die bij 'm zat! :') (alleen de kleur dan weer niet, maar het zou mij niet verbazen als bij die van mij in de toekomst ook nog ergens witte haren uitspringen, hij is nu al een toverbal .. :+ )