Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shauni schreef:Nemurin schreef:Shauni: Kun je niet met hem naar een gedragsdeskundige? Dit klinkt niet als normaal gedrag voor een Beessie, volgens mij heeft hij een probleem.
Zou hij te vroeg uit zijn nest gehaald zijn, of misschien wil hij gewoon een soortgenootje erbij.
Ik heb hem nu 3 dagen! Hij zit nu boven op de pc! Heb al 1OO keer gezegt dat hij eraf moet maar hij blijft gewoon zitten![]()
Soortgenoot zou idd kunnen, maar nee! Hij moet weg, ik heb er geen geduld voor!
missRosanne schreef:Shauni schreef:
Ik heb hem nu 3 dagen! Hij zit nu boven op de pc! Heb al 1OO keer gezegt dat hij eraf moet maar hij blijft gewoon zitten![]()
Soortgenoot zou idd kunnen, maar nee! Hij moet weg, ik heb er geen geduld voor!
Ik snap niet waarom je dit gedrag gelijk als ''vervelend'' bestempeld, misschien heeft hij wel pijn.
Ik zou even een fysiotherapeut of een dierenarts langs laten komen en eventueel foto's laten maken.
Veel grondwerk kan ook helpen.
dancertje schreef:die van mij is rood maar ook een kapotte plakrand denk dat het ligt aan de afstammeling hoor beest moeten we maar niet meer mee fokken:P
Sanny_lief schreef:dancertje schreef:die van mij is rood maar ook een kapotte plakrand denk dat het ligt aan de afstammeling hoor beest moeten we maar niet meer mee fokken:P
Voeren jullie je beessies wel de juiste dingen. Die plakrand laat pas los als ze te weinig vitamines hebben. Alleen hooi is echt niet voldoende, geef ze ook een beetje brokken of vlees (kweet niet of die van jullie vleeseters zijn) daar zullen ze van opknappen. Misschien dat de lijm ook nog terug komt!!
Sterkte en anders even de DA erbij halen, niet te lang wachten, straks zijn ze blind!
dancertje schreef:Sanny_lief schreef:
Voeren jullie je beessies wel de juiste dingen. Die plakrand laat pas los als ze te weinig vitamines hebben. Alleen hooi is echt niet voldoende, geef ze ook een beetje brokken of vlees (kweet niet of die van jullie vleeseters zijn) daar zullen ze van opknappen. Misschien dat de lijm ook nog terug komt!!
Sterkte en anders even de DA erbij halen, niet te lang wachten, straks zijn ze blind!
zien doet die goed hij ligt nu op het fruit dus neem aan dat die zelf al bezig is met vitamines:P
voor de rest lust die graag kip:P