De grootste kleintjes (
) beginnen nu waaier-staartjes te krijgen, en duidelijk een blauw stukje buik. Erg leuk om te zien! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) beginnen nu waaier-staartjes te krijgen, en duidelijk een blauw stukje buik. Erg leuk om te zien! 

Je ziet ze steeds duidelijker zwemmen. denk dat ze nu op 13mm hangen. Of iets in die richting. 
Wat gaaf dat je jongen hebt, hoe gaat het daar nu mee? Ben benieuwd naar foto's 
, klinkt misschien heel hard, maar het was wel echt nodig.....
moet t eens beter bijhouden 
Sherrybarbelen zijn niet bang voor mn hand, maar eten er (nog?) niet uit. als ik voor t glas zit en tvrouwtje ziet iets bewegen volgt ze me ook (als ik naar links ga en naar rechts) nou volgt ze waarschijnlijk gewoon de reflectie die ze ziet, maar leuk is het wel!
Het is dat er écht geen plek meer op mijn kamer is en mijn moeder écht niet nog een bak wil maar anders
En ik begon met eentje, en nu heb ik er een soort flat van gemaakt, wat eerst als plankje diende voor spulletjes, daar past précies een 50x30 bakje in kwam ik achter, dus tja, die stond daar uiteindelijk, wel minder praktisch omdat ie zo goed als ingeklemd staat maargoed
Crystal red's heb ik ook gehad, echt super mooie had ik ook nog, maar op de een of andere manier werkte dat niet, ze hebben nooit gekweekt en na een tijdje waren ze binnen een paar maanden allemaal 1 voor 1 dood gegaan. 
FireScorpion schreef:Ja alleen ze hadden zoiets van ugh zolang niet iedereen dit nou maar wil.. dus je kan t vragen maar of t mag?
Ik vind de hastatus zo leuk.... maar daar is natuurlijk weer niet aan te komen *grmbl*
Van de jongen, houd ik nog 1 vrouwtje (als die er uberhaupt tussenzit) en de rest mag de deur uit.