Ik wist niet dat ze al puppy's had gekregen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Focussed schreef:Debbie:
Het gaat er meer om dat er zoveel vraag is naar Chihuahua's dat er, naast de "volbloeds", een enorme berg aan mixjes komt die er wat op lijken. Die mixjes hebben geen achtergrond, dus je weet niet wat er allemaal voor een bloed in zit, maar ze worden wel verkocht alzijnde "Chihuahua's", waardoor je snel - onbedoeld - het zuivere bloed min of meer onzuivert.
Debbie schreef:Focussed schreef:Debbie:
Het gaat er meer om dat er zoveel vraag is naar Chihuahua's dat er, naast de "volbloeds", een enorme berg aan mixjes komt die er wat op lijken. Die mixjes hebben geen achtergrond, dus je weet niet wat er allemaal voor een bloed in zit, maar ze worden wel verkocht alzijnde "Chihuahua's", waardoor je snel - onbedoeld - het zuivere bloed min of meer onzuivert.
Dat is toch hetzelfde als een paard met of zonder papier? Van een paard zonder papier weet je ook nooit zeker
of het 100% tinker/kwpn'er/etc is.. Als je graag zuiver bloed wil kies je voor een met een stamboek.
Wil je gewoon een leuk paardje of een leuk hondje kies je voor wat je leuk vindt.
Ik snap jou echt wel hoorMaar ik kan dr gewoon niet echt een probleem in zien
Focussed schreef:Maar niemand noemt een paard zonder papier dan maar een "Fjord', ookal lijkt ie er misschien op.