wij hebben hier thuis ook gerbils

die hebben een speelhoek met allemaal gangetjes enzo, en een slaapgedeelte etc.. en een nachthok
waar ze soms ook gewoon overdag inzitten. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

waar ze soms ook gewoon overdag inzitten. Temeraire schreef:Maar je hebt het LCP mannetje nu toch op EA staan? *in de war*
Siamees is ook leuk, plaats je dan ook foto's?
Als je een keer een 'knuffelkoppel' (dus 2 mannen of 2 vrouwen) in de aanbieding hebt dan vind ik het wel leuk om te weten, misschien kan ik het tegen die tijd bewerkstelligen
Ik ga er wel vanuit dat hij en zijn Agouti zusje verkocht gaan worden (het roodoogje is al gereserveerd), dus dan zal het Siamees mannetje samen met een andere "knuffel Gerbil" komen te zitten en dan zal ik Milow en Lana moeten koppelen met een zoon en dochter
XxDamelzaxX schreef:wat een leuke foto's!
wij hebben hier thuis ook gerbils
die hebben een speelhoek met allemaal gangetjes enzo, en een slaapgedeelte etc.. en een nachthokwaar ze soms ook gewoon overdag inzitten.
Gerbil zijn echt geweldige kijk dieren, ze zijn dag en nacht wakker met hier en daar een hazeslaapje, dus eigenlijk altijd wel aktief en bezig
en we hebben ook zulk zand waar ze dan in gaan rollen

)

(De pups uit nest 1 drinken trouwens niet meer bij Kyara en zijn nu 4 weken oud) over een weekje, wanneer ze 5 weken oud zijn zullen ze weggehaald worden bij paps en mams
Dan zijn ze namelijk bijna vruchtbaar en anders krijgen we inteelt en dat willen we niet
dan zitten ze nog een weekje hier om te wennen zonder paps en mams en dan gaan ze naar de nieuwe huisjes of worden gekoppeld aan een Gerbil van hetzelfde geslacht
Wordt dus een druk weekje volgende week haha!

) gevuld met turf, aarde en zand. Hele gangen groeven ze, echt geweldig! 
(Dat zal met dit dochtertje niet gaan omdat ze nog erg jong zal zijn als het laatste nestje geboren is) Ook is er net zoals bij stokstaartjes elke dag een grote schoonmaak in het hok en dan is de hele familie dus ook aan het meehelpen
Of als er nieuw voer in het bakje ligt, dan brengen ze de zonnebloempitjes naar mams zodat mams de lekker hapjes krijgt
Nee hoor, ze zijn echt hardstikke slim ze weten altijd precies wat er aan de hand is 
Ze zijn echt ontzettend sociaal tegen elkaar