ziet er heel vaag uit
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

josewoos schreef:Tjee zeg wat apart, ik bleef er heel lang naar kijken, ik heb dit nog nooit eerder gezien! Leuk ook al die vragen en de antwoorden die je erop geeft, ik vind dit echt interessant, dit ga ik volgen!
Hoe lang duurt het voor zo'n ei uitkomt eigenlijk? En dat ei zit zeg maar vastgeplakt aan het glas of drijft het door het water?
En hoe groot is het? Het ziet er best groot uit, 'poept' de moederhaai echt zulke eieren uit of vormt de ei later als het er al uit is?
En komen er dan ook meer eieren uit?
Sorry voor de vragen hoor, maar zoals ik al zei, ik heb dit nog nooit eerder gezien maar ben heel nieuwsgierig

Joyckuh schreef:josewoos schreef:Tjee zeg wat apart, ik bleef er heel lang naar kijken, ik heb dit nog nooit eerder gezien! Leuk ook al die vragen en de antwoorden die je erop geeft, ik vind dit echt interessant, dit ga ik volgen!
Hoe lang duurt het voor zo'n ei uitkomt eigenlijk? En dat ei zit zeg maar vastgeplakt aan het glas of drijft het door het water?
En hoe groot is het? Het ziet er best groot uit, 'poept' de moederhaai echt zulke eieren uit of vormt de ei later als het er al uit is?
En komen er dan ook meer eieren uit?
Sorry voor de vragen hoor, maar zoals ik al zei, ik heb dit nog nooit eerder gezien maar ben heel nieuwsgierig
Ik weet niet hoe lang het gaat duren voor dit ei uit komt. Het zou bij deze haaiensoort 153 dagen moeten duren. Na 53 dagen vormen de vinnen zich, deze heeft hij al heel duidelijk zitten. Ik vermoed zelf dat het nog een week of 2 zal gaan duren.
Het ei zit nu aan een knijpertje vast aan het raam. In de natuur plakt de moeder het ei zelf ergens aan vast.
Het ei zal toch zeker een centimeter of 10 lang zijn. De moeder 'poept' deze dus inderdaad uit! Ze legt meerdere eieren per keer, hoeveel precies weet ik niet