Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jakary schreef:Wat ik belangrijk vind bij een fokker, is dat ze alles doen om een zo gezond mogelijk nestje op de wereld te zetten en ook goed nagedacht hebben over de reukeuze. Ook moet er gewoon een klik zijn, maar daar kan je als fokker niet veel aan doen
catalyst1 schreef:Monnik...jow site had ik inderdaad ook algevonden..ziet er super uit!gelukkig is het allemaal goed gegaan met jouw pups. Ik tel ook continu tot 7 en dan goed kijken of ze allemaal nog leven.Laatst schrok ik me rot.Er lag er eentje echt doodstil en ik dacht dat hij gehemeld was.Even voorzichtig voelen..de tranen kwamen al opwellen.Totdat er een luide piep te horen was en gespartel.Meneer lag na zijn melkmaaltijd gewoon zwaar in coma uit te buiken....
catalyst1 schreef:Thanx voor alle tips,ik ga er zeker mee aan de gang.Maar eigenlijk deed ik het al zo.Tuurlijk gaan we de pups proberen goed te plaatsen.Maar het ligt een beetje op de manier waarop je met mensen praat denk ik.Toen wij aan het kijken waren voor een aussie,moesten we echt alsjeblieft zeggen ( meerdere keren) Dat vind ik dus echt te ver gaan.Het contact moet op een prettige en vriendelijke manier gaan.
Monnik schreef:Jakary schreef:Wat ik belangrijk vind bij een fokker, is dat ze alles doen om een zo gezond mogelijk nestje op de wereld te zetten en ook goed nagedacht hebben over de reukeuze. Ook moet er gewoon een klik zijn, maar daar kan je als fokker niet veel aan doen
Dat lijkt me niet meer dan logisch!! Je hebt ten slotte de verantwoording voor levende wezens die je op de wereld zet!!