ze krijgt ook een dikker buikje en heeft ook iets nieuws je klimt via de broek van de baas omhoog klimt vervolgens op zijn schouder en gaat dan kijken wat hij allemaal aan het doen is
ben niet zo goed in filmpjes plaatsen sterker nog heb geen idee hoe het moet
jottum
Geplaatst: 27-11-09 12:14
Het lijkt wel of het neusje er al iets beter uitziet. Ze krijgt een prachtige vacht en mooie volle staart.
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-09 12:25
het is net de manier waarop je de foto maakt maar het ziet er nog steeds hetzelfde uit
jottum
Geplaatst: 27-11-09 13:23
Oh, dat maakt dan zeker verschil, het leek veel minder vurig, maar dat zal dus de belichting zijn geweest? Wat moet dat ook pijnlijk zijn (geweest) zo,n neus. Daar zijn ze al zo gevoelig. Had de DA ook een idee hoe snel het kan genezen?
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 27-11-09 18:07
ik denk dat de neus niet echt beter gaat worden dan wat het nu is soms is het wat roder soms ziet het er goed uit maar aangroeien zal denk ik niet meer gebeuren en het scheelt als je foto's maakt als ze niet net gegeten heeft
Ik vind het wel wennen zo een katje te zien. Maar ze is wel ontzettend mooi!
ik was dit jaar in Canada bij mijn oom en tante. Daar zag ik ook een kat zonder oren. Dus ik vroeg hoe dat kan. Mijn oom en tante waren in NL op vakantie toen was het daar winter ze hadden de kat bij de buren onder gebracht maar de kat was ontsnapt en wou niet meer bij de buren binnen komen met gevolg dat der oren er afgevroren zijn. Mijn oom en tante vonden het ontzettend zielig maar ze is helemaal genezen nou ja.. Ze heeft natuurlijk geen oren meer.
Gefeliciteerd en ik hoop dat ze nog lang bij jullie zal zijn!
Zo madam is echt een dame hoor zoals ze er zo bij zit met haar staartje netjes om zich heen gevouwen. Wat is het toch een schitterend diertje. Ik zal de foto's opsturen naar haar redders, die waren vorige keer na het zien van de foto's al zwaar geemotioneerd.
Ah, wat een droppie! Super dat ze goed krijgt bij jullie!
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 28-11-09 14:06
rockwitch de map op mijnalbum is openbaar dus ze kunnen elke keer kijken of er nieuwe foto's zijn
ze heeft echt elke keer wat nieuws waar we de huiskamer binnen komen staat een grote krabpaal en aan de deur hangt vaak een wasrekje met handdoeken dus springt ze van de krabpaal boven op het rekje en dan als je er onder door loopt slaat ze boven op je kop.
Erna_
Geplaatst: 29-11-09 21:16
Vanmiddag ben ik bij dip geweest en heb foto's van de nieuwe huisgenoot gemaakt.
Haha die foto's zijn weer superschattig zeg. Ik stuur ze elke keer door want ze kunnen daar natuurlijk geen Nederlands dus weet niet of ze de site dan snappen zeg maar.
dipstaartje
Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-09 22:33
iets met een sneeuw achtergrond en een kerstmuts op of zo