Kangal pups

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Re: Kangal pups

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:43

Ja precies.
Mensen vallen nogal vaak BC omdat het neurotische honden zijn.
Ze zijn niet neurotisch ze zijn druk, En ze willen nou eenmaal werken en hun hersenen gebruiken. Kunnen ze dit niet, dat veranderen ze in monsters.

Inderaad ook Jack Russels, die zijn op dit moment erg in de mode.

Zo had je dat met de 101 dalmatiers ook met de dalmatiers, terwijl dat ook best moeilijke honden zijn. en hup: Asiels weer vol.

Als iemand een eerste hond neemt zou ik hem het advies geven een labrador/Golden Retriever of iets in die richting te nemen.

Ik ga voor de rest er niet meer op in.

TS: Veel plezier met je puppies, en vind het opzich helemaal niet zielig dat ze op de grond liggen, het zijn honden, geen mensen.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 18:45

Hackie schreef:
Ja precies.
Mensen vallen nogal vaak BC omdat het neurotische honden zijn.
Ze zijn niet neurotisch ze zijn druk, En ze willen nou eenmaal werken en hun hersenen gebruiken. Kunnen ze dit niet, dat veranderen ze in monsters.

Inderaad ook Jack Russels, die zijn op dit moment erg in de mode.

Zo had je dat met de 101 dalmatiers ook met de dalmatiers, terwijl dat ook best moeilijke honden zijn. en hup: Asiels weer vol.

Als iemand een eerste hond neemt zou ik hem het advies geven een labrador/Golden Retriever of iets in die richting te nemen.

Ik ga voor de rest er niet meer op in.

TS: Veel plezier met je puppies, en vind het opzich helemaal niet zielig dat ze op de grond liggen, het zijn honden, geen mensen.

onze pups worden in ieder geval met veel beleid en controlle verkocht aan ervaren mensen en geen 1 dags vliegen.
bedankt
moeder hond kiest er zelf voor om dat steeds weg te halen en als moeder zijnde ( heb ervaring ben moeder) weet je zelf wel wat het beste is voor je kind

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:48

Precies. Mijn hond (Zo'n enge BC :D )
Ligt ook altijd op het beton ipv een honden mand of iets in die richting (Soms zelfs voor de voordeur want daar tocht het zo lekker :)). Je geeft haar de kans op bodembedekking, als ze dat niet aan neemt kan jij er ook vrij weinig aan doen.

Trouwens wel zo hygienisch. :)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 18:49

booster schreef:
als ik terug zeg gaat zij ook terug alleen bij sommige mensen heeft zij geen goed gevoel en dan wil ze dat ze weg gaan door tegen ze tekeer te gaan.
mijn hond zal nooit zomaar iemand bijten die zal alleen bijten op het moment dat een vreemd iemand met slechte bedoelingen via de verkeerde kant van de tuin binnen komen.
en aan buitenlanders heeft zij ook een hekel maar dat heeft met haar verleden te maken.

Je schreef toch echt dat je je gewicht in de strijd moest gooien. ;)

Zelfs als er mensen je tuin inkomen met verkeerde bedoelingen heb je kans dat je hond in beslag genomen wordt als hij behoorlijke schade toebrengt aan de indringer en daar heb je met dit ras toch best grote kans op.
Sorry maar ik blijf het allemaal maar eng vinden klinken wat je zegt.

Hekel aan buitenlanders heb je zelf in de hand. Zelfs al heeft ze verkeerde ervaringen kan jij dat met goede training weer positief krijgen en dat lijkt me toch best belangrijk.

Ik zag je eerder in dit topic ook zeggen dat je honden zonder pardon weghaalt als jij vindt dat er niet goed voor wordt gezorgd of verkeerd mee om wordt gegaan. Zelfs al zou je een getekend contract hebben kun je dat niet. Verkocht is verkocht en de contracten die vaak worden meegegeven zijn niet rechtsgeldig.
Het enige wat je zou kunnen doen is de dierenbescherming inschakelen als je zou vinden dat er sprake is van dierenmishandeling.

booster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 19:00

ThePast03 schreef:
booster schreef:
als ik terug zeg gaat zij ook terug alleen bij sommige mensen heeft zij geen goed gevoel en dan wil ze dat ze weg gaan door tegen ze tekeer te gaan.
mijn hond zal nooit zomaar iemand bijten die zal alleen bijten op het moment dat een vreemd iemand met slechte bedoelingen via de verkeerde kant van de tuin binnen komen.
en aan buitenlanders heeft zij ook een hekel maar dat heeft met haar verleden te maken.

Je schreef toch echt dat je je gewicht in de strijd moest gooien. ;)

Zelfs als er mensen je tuin inkomen met verkeerde bedoelingen heb je kans dat je hond in beslag genomen wordt als hij behoorlijke schade toebrengt aan de indringer en daar heb je met dit ras toch best grote kans op.
Sorry maar ik blijf het allemaal maar eng vinden klinken wat je zegt.

Hekel aan buitenlanders heb je zelf in de hand. Zelfs al heeft ze verkeerde ervaringen kan jij dat met goede training weer positief krijgen en dat lijkt me toch best belangrijk.

Ik zag je eerder in dit topic ook zeggen dat je honden zonder pardon weghaalt als jij vindt dat er niet goed voor wordt gezorgd of verkeerd mee om wordt gegaan. Zelfs al zou je een getekend contract hebben kun je dat niet. Verkocht is verkocht en de contracten die vaak worden meegegeven zijn niet rechtsgeldig.
Het enige wat je zou kunnen doen is de dierenbescherming inschakelen als je zou vinden dat er sprake is van dierenmishandeling.

als een dieren een trauma in het verleden heeft gehad haal je dat er niet zomaar uit.
als jouw partner ( als je die hebt) jou slaat schopt en je een bot voor geschottelt krijgt die je moet delen met nog 9 andere dan kan je me niet vertellen dat dat binnen enkele jaren eruit te krijgen is dit is iets wat je voor je leven dan bij je draagt en een hond heeft ook gevoel en nee een hond vergeet ook niet.

als er iemand in de tuin komt die daar niet hoort dan mag zij van mij aanvallen een vreemde hoort niet in iemand anders zijn tuin waar die niet hoort

en van de pups en contract de kans is klein dat dat moet want ze gaan alleen met mensen mee die vertrouwt over komen en worden gecontroleert en houden ze zich erniet aan dan komt het voor de rechter een water dicht contract

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:00

anneliesdj schreef:
Het is niet noodzakelijk nee maar wel dát waar de hond het beste zijn ei in kwijt kan en daar hoor je wel rekening mee te houden. Anders krijg je hetzelfde als al die mensen met border's, ze lopen en fietsen er wel mee maar daarmee krijgt zo'n hond niet de geestelijke inspanning en afleiding die hij nodig heeft en gaat zelf dingen verzinnen. Nu weet ik niet of dat bij Husky's ook zo is maar met zulke dingen moet je wel rekening houden als je een hond aanschaft.
Sinds wanneer zijn het jachthonden?

Ik heb niet gezegd dat een husky een jachthond (in de zin zoals wij ze gebruiken) is. Een Husky is een jager, zeker in roedelverband. Als je een husky niet de afleiding en beweging geeft die hij nodig heeft zal hij zorgen dat hij zn beweging krijgt, en daar worden kippen of schapen dan met enige regelmaat het slachtoffer van.

In die zin bedoelde ik het.

Het lijkt of ik het helemaal niet eens ben met jullie stelling dat sommige honden hier gewoon niet passen. Ik ben het er zeker mee eens. Bepaalde rassen zijn gefokt voor bepaalde doeleinden. Een border om te drijven, maar dat kunnen in principe netzo goed ganzen zijn als schapen. Een husky is gemaakt om afstanden af te leggen, te bewegen. Een Kangal om te waken........

Ik heb een tijdje met mijn husky bij de Politiehondenvereniging gezeten, puur voor nog wat extra afleiding, hij vond het geweldig. Alles deed hij, het speuren, het luid geven (al waren sommigen het er niet mee eens dat het gejoel wat hij uitstoote luid geven was;)) alleen het pak, 1 keer geprobeerd, maar meneer beet niet. Dat moet je er dan ook niet in proberen te krijgen. Heel typisch om te zien was dat de herders dit zelfs zonder enige training al bijna vanzelf doen. Ze zijn er voor gemaakt.

Als je een hond kunt geven wat hij nodig heeft, de driften die er in zitten kunt bevredigen is het in mijn ogen geen probleem om er mede een gezellige huisgenoot van te hebben. Maar dit is een toevoeging, geen vervanging.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:02

Ben ik nou dom of......
Pups, groot ras, koude bodem, hard groeien, heupen, ellebogen?
Dan hebben het nog niet over kou op de longen en spijsverteringskanaal.

Het zal wal aan mij liggen.....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:03

booster schreef:
als er iemand in de tuin komt die daar niet hoort dan mag zij van mij aanvallen een vreemde hoort niet in iemand anders zijn tuin waar die niet hoort

Dan moet je ook niet klagen dat je hond in beslag genomen wordt als hij die indringer buitensporig verwondt. Dat is namelijk de Wet nu eenmaal. Zal in jouw geval dan in ieder geval maar zorgen dat je de bordjes "verboden toegang, artikel..." (die blauwe bordjes je kent ze wel) en "pas op de hond, betreden op eigen risico" (niet die grappige bordjes, gewoon die tekst) op elke toegangsweg van je tuin en huis hebt hangen anders heb je echt een probleem.

Verder weet ik uit eigen ruime ervaring inmiddels dat het heel goed mogelijk is om honden met slechte ervaringen weer sociaal te krijgen. Een stuk makkelijker dan de honden met aangeboren onzekerheid en angst.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:15

HBVisser schreef:
Ben ik nou dom of......

Ik weet niet hoevaal graden het is in NL, maar volgens mij is het daar volgens mij 30 C ??

En misschien is het handig om even het hele topic door te lezen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:19

PussInBoots schreef:
anneliesdj schreef:
Het is niet noodzakelijk nee maar wel dát waar de hond het beste zijn ei in kwijt kan en daar hoor je wel rekening mee te houden. Anders krijg je hetzelfde als al die mensen met border's, ze lopen en fietsen er wel mee maar daarmee krijgt zo'n hond niet de geestelijke inspanning en afleiding die hij nodig heeft en gaat zelf dingen verzinnen. Nu weet ik niet of dat bij Husky's ook zo is maar met zulke dingen moet je wel rekening houden als je een hond aanschaft.
Sinds wanneer zijn het jachthonden?

Ik heb niet gezegd dat een husky een jachthond (in de zin zoals wij ze gebruiken) is. Een Husky is een jager, zeker in roedelverband. Als je een husky niet de afleiding en beweging geeft die hij nodig heeft zal hij zorgen dat hij zn beweging krijgt, en daar worden kippen of schapen dan met enige regelmaat het slachtoffer van.

In die zin bedoelde ik het.

Het lijkt of ik het helemaal niet eens ben met jullie stelling dat sommige honden hier gewoon niet passen. Ik ben het er zeker mee eens. Bepaalde rassen zijn gefokt voor bepaalde doeleinden. Een border om te drijven, maar dat kunnen in principe netzo goed ganzen zijn als schapen. Een husky is gemaakt om afstanden af te leggen, te bewegen. Een Kangal om te waken........

Ik heb een tijdje met mijn husky bij de Politiehondenvereniging gezeten, puur voor nog wat extra afleiding, hij vond het geweldig. Alles deed hij, het speuren, het luid geven (al waren sommigen het er niet mee eens dat het gejoel wat hij uitstoote luid geven was;)) alleen het pak, 1 keer geprobeerd, maar meneer beet niet. Dat moet je er dan ook niet in proberen te krijgen. Heel typisch om te zien was dat de herders dit zelfs zonder enige training al bijna vanzelf doen. Ze zijn er voor gemaakt.

Als je een hond kunt geven wat hij nodig heeft, de driften die er in zitten kunt bevredigen is het in mijn ogen geen probleem om er mede een gezellige huisgenoot van te hebben. Maar dit is een toevoeging, geen vervanging.

Dan ben ik het met je eens.

Hahaha, dat "luid" geven van je Husky :)) ik zou me ook van de wereld lachen denk ik :')

Wel bijzonder dat je lid kon worden trouwens, bij de meeste clubs doen ze dit niet.

@ TS: je bent heel ijverig je eigen straatje schoon aan het vegen, en wat krom is recht te praten, maar het verandert niks aan het feit dat je een hondenras fokt (of vermeerdert, heeft jouw teef wel een stamboom? en wat is je kennelnaam?) dat in de eerste plaats helemaal niet thuishoort in NL, en in de tweede plaats puppen die op een harde koude vloer liggen.......
Hackie schreef:
HBVisser schreef:
Ben ik nou dom of......

Ik weet niet hoevaal graden het is in NL, maar volgens mij is het daar volgens mij 30 C ??

En misschien is het handig om even het hele topic door te lezen :j

Denk dat ze dat gedaan heeft, hoor. Als jij het topic goed doorgelezen zou hebben, zou je overigens ook hebben opgemerkt dat ze al eerder heeft gereageerd :)

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:21

Dan had ze ook kunnen lezen dat er WEL bedekking ligt, alleen dat de teef dat wegtrekt.

Misschien omdat het warm is ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:22

Dat heeft ze ook gelezen :)

Zij raadde daarop een vast iets aan, hoe dat in zijn werk ging, weet ik ook niet meer :o

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:29

Er zijn verschillende werpkisten. Aangezien ik zelf een groot ras heb en een teef.....en de ambitie om bij goedkeuring (is de kangal teef van ts trouwens ook gekeurd) een nest te fokken heb ik me er wel enigzins in verdiept ja...

Zouden meer mensen eens moeten doen...voordat ze een reactie plaatsen.
Kou vanaf de bodem is zeer slecht voor pups. Ook al is het 30 graden s'nachts kan het flink afkoelen. De sterkste pup zullen wel lekker tegen mama aanliggen, de anderen niet. En dat kan gevolgen hebben.

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:42

Stelletje kleuters.

Ik ben het wel eens met 'Roodje' of however zn naam ook was.
Bokt ziet weer iets waarbij ze kunnen rellen en húp gaan ze weer.

Ugh, Bah. Ik geloof best dat TS haar best doet voor een stel gezonde
pups. Ma hond haalt alle dekens/enigzins ander warmhoud materiaal weg,
goh zou ze daar misschien een reden voor hebben? ;) Honden zijn niet dom,
vooral moeders niet. Als de teef vind dat haar pups op beton moeten liggen,
dan liggen ze op beton. Als de teef gedacht had dat haar pups te koud lagen
zou ze heus het warmhoud materiaal niet weghalen.

Zou me níets verbazen dat als ze op de foto's op een mooi kleed hadden gelegen
we antwoorden zouden krijgen van 'dat is toch veelste warm met dit weer' pff.

Daarnaast worden hier foto's getoond met mooie, gezond ogende pups. TS is áctief
en goed op zoek naar nieuwe, leuke baasjes die de pups een mooie toekomst kunnen
(tenminste, daar word vanuit gegaan. ) geven. En dat is heel wat meer waard dan de
meeste (hobby)fokkers!

Waarom worden deze dingen niet aangeknoopt als er een topic met Jackrussel pups voorbij
komen? dan is het ook alleen maar ''oooooh wat lief, schattig'' enzovoorts, en daar hoor
je niets over dat ze geschikte baasjes moeten vinden, terwijl Jack's juist ruimte en veel
beweging nodig hebben. Zelfde met andere rassen. BC's zoals al genoemd en nee ik ga niet
alle rassen af. Want als we zo alles afgaan, blijft er geen geschikte kameraad meer over
voor iemand in Nederland, behalve de boeren enzovoorts.

Ik vind het erg jammer dat het topic van de TS zo 'vergooid' word door deze discussie, die
ook nog eens aanvallend word op de TS zelf.

Ik ben het er wél mee eens dat deze honden veel beweging nodig hebben, maar denk je dat ze die
in turkije wel altijd krijgen? Misschien wel, maar daar krijgen ze (nee niet allemaal, tuurlijk niet.) ook
niet altijd even goed te eten, of schoon water, of de nodige wormkuren. En zo heeft iéder land zijn
voor en nadelen.

TS Doet haar stinkende best voor deze pups en de moeder, en ik vind, als ik alles zo lees en zie, dat
ze het er erg goed vanaf brengt.

Voor de TS zelf;
Ik vind dat je een prachtige hond hebt en het nest er ook ontzettend gezond uitziet.

dit is op geen enkele manier aanvallend op personen bedoeld die in dit topic reageren, maar heb gewoon
even mijn mening ge-uit.

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:05

+:)+ Firescorpion, dat scheelt mij een berg typwerk.

TS, het is helemaal niet "mijn" ras, maar je hebt schattige pups.
Dat ze op de koude vloer liggen dat kan ik heel goed begrijpen. Alleen zou ik persoonlijk wel vinyl oid op de vloer leggen/plakken/desnoods verankeren :D al is het maar omdat dat qua hygiëne makkelijker is. En dan natuurlijk het liefst de soort die wat stroef is.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:08

FireScorpion misschien dat je zou kunnen bedenken dat het ook interesse is?

Als ik bij een voor mij onbekende fokker ga kijken voor een eventuele toekomstige pup stel ik nog wel meer vragen en mijn ervaring is dat de meeste fokkers hier ook geen enkel probleem mee hebben. Zouden ze dat wel hebben weet ik natuurlijk ook genoeg.
Verder onstaat er zo nu en dan een discussie die verder netjes verloopt en dat is ook vrij normaal op een forum.

Als TS zegt dat ze over dit soort dingen niet wil praten kan ze dat natuurlijk ook gewoon aangeven. :)

Rhendera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:19

ThePast03 schreef:
FireScorpion misschien dat je zou kunnen bedenken dat het ook interesse is?

Als ik bij een voor mij onbekende fokker ga kijken voor een eventuele toekomstige pup stel ik nog wel meer vragen en mijn ervaring is dat de meeste fokkers hier ook geen enkel probleem mee hebben. Zouden ze dat wel hebben weet ik natuurlijk ook genoeg.
Verder onstaat er zo nu en dan een discussie die verder netjes verloopt en dat is ook vrij normaal op een forum.

Als TS zegt dat ze over dit soort dingen niet wil praten kan ze dat natuurlijk ook gewoon aangeven. :)

Dat snap ik ook wel, maar de tóón hoe die dingen naar de TS toegegooid worden maakt me zo boos. en volgensmij ben jij niet geïnteresseerd in het kopen van een pup, of wel? :P

interesse is juist alleen maar goed, maar waarom word ze er dan zo op aangevallen? Dat soort dingen kan ik echt níet uitstaan :o

En natuurlijk ontstaat er wel eens een discussie, maar een discussie waarbij 5 of 6mensen een persoon aanvallen vind ik geen discussie meer,
en al helemaal op de toon van sommige mensen. discussies zijn gezond, mits ze eerlijk gevoerd worden en iedereen een bepaald standpunt
in ogen houd, maar niet verblind is door zijn of haar mening. En dat zie ik hier wel.

TS doet haar best voor de hond die zij heeft, en voor de pups, en daar gaat het hier om, niet of het ras toevallig wel geschikt is voor TS,
of voor de rest van nederland. Start dan een nieuwe discussie op maar maak het de TS niet zo verdomd moeilijk omdat zij toevallig een paar foto's plaatst ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:24

De discussie begint vanuit de foto's van TS :)*

Je kunt het zien als aanvallen, je kunt het ook zien als dat de honden mss niet zo erg goed op hun plek zijn in NL in een woonwijk. Daar zijn het gewoon de honden niet naar.

Dat er wel meer rassen daar neit geschikt voor zijn, is een feit, maar deze discussie gaat daar niet over, deze discussie gaat over Anatolische Herders.
Je zou dezelfde discussie kunnen voeren over Podenco's en weet ik wat..... maar daar gaat het niet over. Het punt is meer dat er nu Kangal puppen zijn die iig een goed leven moeten krijgen voor een Kangal. Verder ben ik erg benieuwd waarom TS het nodig vindt om in een belachelijk vol land als Nederland Kangals te fokken.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:29

Ik zou graag een voorbeeld willen zien van aanvallend gedrag in dit topic. Ik kan het niet vinden, ik vind jouw reactie aanvallender naar de rest overigens (@ Firescorpion).

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:31

FireScorpion schreef:
Dat snap ik ook wel, maar de tóón hoe die dingen naar de TS toegegooid worden maakt me zo boos. en volgensmij ben jij niet geïnteresseerd in het kopen van een pup, of wel? :P

interesse is juist alleen maar goed, maar waarom word ze er dan zo op aangevallen? Dat soort dingen kan ik echt níet uitstaan :o

Nee ik ben niet geinteresseerd in een Kangal, maar nog wel altijd in de fokkerij.
Verder heb ik TS nergens aangevallen en zie ik ook nergens dingen die als aanval worden bedoelt.

Persoonlijk vind ik het triest dat er altijd mensen dit soort topics binnen komen die moeten vertellen dat ze het verschrikkelijk vinden hoe er hier wordt gediscusseerd terwijl er in feite weinig tot niets aan de hand is behalve dat mensen vragen stellen aan de hand van foto's en vragen stellen uit interesse voor het ras en de fokkerij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:36

Ik zie de aanval ook niet echt. Ik zie wel een discussie, en imo is dat alleen maar goed.

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:38

ThePast03 schreef:

Waarom zou ze aangeven dat ze niet over dat soort dingen wil praten? Zij gaat er toch niet vanuit dat mensen met haar honden bemoeien ( De grond/dekens krant bodembedekking oid)
En er is eenmaal discussie begonnen dan zou ik niet opeens meer zeggen, ik wil hier niet over praten ;)

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:41

Yamcha schreef:
De discussie begint vanuit de foto's van TS :)*

De foto's van de TS beginnen een topic ( Beesten boel in the picture)
Dus dat is geen Discussie topic ;)

Discussie begint pas bij een bericht dat de bodembedekking niet goed is, en daarna over de oorsprong en daarna over de beweging en ruimte?

Te zielig dit, er zijn meer dan genoeg mensen die hun hond weinig beweging geven...
En er wordt opeens een ge-discuseerd omdat de TS Kangal's wil fokken in nederland?

Dicuseren jullie ook zo met mensen op straat die met een kangal lopen...
Laatst bijgewerkt door Rodo_ op 17-08-09 20:45, in het totaal 2 keer bewerkt

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:43

roodje schreef:
Waarom zou ze aangeven dat ze niet over dat soort dingen wil praten? Zij gaat er toch niet vanuit dat mensen met haar honden bemoeien ( De grond/dekens krant bodembedekking oid)
En er is eenmaal discussie begonnen dan zou ik niet opeens meer zeggen, ik wil hier niet over praten ;)

Er wordt maar heel weinig over die dekens gepraat. De discussie gaat al lang ergens anders over.
Als je alleen dat bedoelt zeg dat dan ook en kom niet zo binnen vallen met een post dat half bokt in actie komt met kritiek.

Dit soort posten maken juist de sfeer in dit soort topics grimmig wordt, terwijl het daarvoor gewoon een normaal (soms stevige) discussie was. Persoonlijk zou ik willen dat de moderators daar eens wat beter op gingen letten, want ik vind het doodzonde dat zo elke keer interessante discussies om zeep geholpen worden.

Als je naar jezelf kijkt heb je zelf ook niet echt wat zinnigs in te brengen behalve kritiek op anderen in dit topic.

En als je beter opgelet had dan had je geweten dat deze discussie niet in In the Picture is begonnen maar nog in BB., waar het vrij normaal is dat er gediscusseerd wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:45

Overigens wordt een topic wel vaker een discussietopic, imo niets mis mee :)

Maar goed, ik wil terug naar de discussie, waar waren we gebleven? :)