O als ik dat filmpje zie heb ik ook alweer zoveel zin in kittens. Hier nog een weekje of 2 wachten op het eerste nest sinds 2 1/2 jaar. Geniet er maar van ze groeien zooo snel.
Amable
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-09 12:14
Maareh, de krant heeft ongelijk hoor mensen! Ze stinken helemaal niet maar ruiken juist heeeeeeel lekker En ze zijn zo cute! Hoewel, eigenlijk is mams nog het schattigst van allemaal nu, als er eentje maar een beetje piept dan kijkt ze helemaal ongerust en begint ze tegen hem te miauwen met van hoge korte miauwtjes, zo lief! Ze is echt een super moeder! En volgens mij geeft ze slagroom want de kleintjes groeien enorm hard!
xtostarlight schreef:
Daan wat vragen jullie voor een poesje ik ben nog in ahum onderhandeling
Maak je al vorderingen dan, met je onderhandelingen? Het lijkt er wel op trouwens dat het allemaal katers zijn. Prijs zijn we nog niet uit, moeten nog even contact met de DA hebben wat dingen als enting en ontworming enzo kosten. Maar eens doen, kunnen we geinteresseerden iig wel informeren
Amable
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-09 22:29
En we hebben vorderingen op het poezelfront! Ze beginnen de oogjes al te openen! En dan te bedenken dat ze pas net 5 dagen oud zijn Volgens mij is het eigenlijk wel heel rap, of niet?
En we hebben natuurlijk ook bewijs
Als mams de weegschaal ziet gaat ze alvast recht voor de kids zitten, ze vindt dat weegritueel vreselijk!
Hier met mijn baby
Toch lastig, 4 kinderen, hoe red je de 1 als je er 3 moet beschermen Al is het al minder ernstig als we hem gewoon vast houden, maar op die weegschaal leggen is echt notdone.
En kijk, oogjes!
Schattig he, zo onbeholpen
Lekker bij mamma, zie jullie de al verkleurende oortjes?
Ohhh Daan wat een heerlijke beestjes!!! Vind Siamezen sowieso echt prachtige katten! Ik ben uiteraard ook in onderhandeling, maar ik geloof niet dat ik het erdoor ga krijgen (Stijn is ook geen siamezen-fan)... Maar OH wat zijn ze lief! Als ze wat groter zijn, kom ik een keer kijken als dat mag natuurlijk
Ja daan die oogjes, dat zei ik toch? Die van ons mam beginnen nu ook al, en die zijn ook nog geen week oud geloof ik. Vroeger was het echt altijd na 10 dagen, maar de katten van tegenwoordig worden misschien ook steeds wat vroeger met alles
Wat een prachtige kinders zeg, en geweldig om te zien hoe oplettend mams is bij het wegen!
Nicole288
Geplaatst: 04-09-09 15:07
Dat is inderdaad snel! Leuk he dat wegen, wordt alleen maar grappiger naarmate de baby's het er zelf steeds minder mee eens zijn Hoe gaat het met het gewicht, ze lijken het zo wel allemaal ongeveer even goed te doen? Wat leuk dat weetje over het verkleuren van de oren enz, dat had ik nog nooit gehoord
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 04-09-09 15:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Er is er 1 beduidend lichter dan de rest, maar hij groeit even goed, dus niet zorgwekkend Op dit moment komen ze allemaal nog steeds ongeveer 10% per dag aan, dus netjes volgens norm Het wegen is vooral leuk voor de statjes, poesjes zijn het er nu al niet mee eens, maar nog te weinig mobiel om daadwerkelijk actie te ondernemen
wow wat gaaf zeg! gefeliciteerd met de kids ik heb er hier 1 die een kruising siamees is..maar als ik jou paps en mams zie ik toch duidelijk verschil..als je intresse in fotos heb van mijn monster pm me maar