Wat een heerlijke foto's, ik zit echt met een brede grijns achter de computer. Het lijken idd net aliens na het scheren, er is echt niets meer van over!
Kun je de wol in Nederland wel kwijt, is daar vraag naar?
Ik heb interesse in een trui of, als ze dat kunnen sloffen.
kavama
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-09 21:26
Ik ga af en toe mee met een vriendin naar stitch 'n bitch, een breiclubje ergens in een kroegje in Arnhem. Daar zitten aardig wat dames die van alles kunnen breien en prachtig ook. Ik zal het eens vragen. Heb je zelf een bepaald patroon ?
Ir111
Geplaatst: 16-06-09 21:29
Arnhem! Daar werk ik ook nog eens vlakbij!
Nee, geen bepaald patroon in gedachten. Het eerste wat me te binnen schiet is een beetje aansluitende/getailleerde koltrui, met een lekkere dikke kol. Iig niet een wijde slobbertrui.
EDIT: ik bedenk me nu dat een lekkere brede lange sjaal mss ook wel leuk is, waarschijnlijk niet om te breien maar wel om te dragen, zo geniet je extra van de heerlijke zachte wol.
VDB
Geplaatst: 16-06-09 23:25
Whoehahaha, prachtig. Ik heb echt dubbel gelegen van die gezichtjes Heb je liever een hengst alpaca of een merrie? Wel een heel bijzonder gezicht. Ik hoop dat het een gezonde dracht gaat worden en dat je veel foto's gaat maken van het veulen. (en hier plaatsen natuurlijk)
kavama
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-09 23:54
Ze zijn een tijdje terug ook van het ZDF geweest, voor een kinderprogramma. Die liepen 2 dagen met onze dierenarts mee en de dierenarts had gevraagd of ze ook hier mochten komen,.. nou graag. Helaas is het niet uitgezonden.
Lekker in de zo'n.
Nog eentje om te lachen voor het slapen gaan.
kavama
Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-09 23:55
Downhill, het liefstzouden we natuurlijk een merrie hebben.
VDB
Geplaatst: 17-06-09 00:04
kavama schreef:
Downhill, het liefstzouden we natuurlijk een merrie hebben.
Jaaaaah Nog meer van die lachebekjes!! Nou je een na laatste post is gelukt hoor! Die laatste foto... Ik weet handel voor je: MAAK ER POSTKAARTEN VAN Begin maar met die laatste foto
Hilarische beesten zeg! Lig naast mijn stoel van het lachen
aisie
Geplaatst: 17-06-09 17:28
Ik kom echt niet meer bij! Geweldig wat een beesten, vooral die in dat badje
spatter
Geplaatst: 17-06-09 17:35
ze hebben echt een heel groot hebe hebbe hebbe gehalte
wat een geweldige dieren die foto dat ze elkaar bekijken na het scheren, geweldig
Schuur_
Geplaatst: 17-06-09 18:45
Haha, hoe ze in het badje zitten: echt zo een blik. Ik vind de eerste alien-alpaca foto het leukste
Nicole85
Geplaatst: 17-06-09 22:14
Ik lig echt bijna onder mijn laptop van het lachen. Wat een geweldige beesten zeg. Op en top humor. "Later als ik groot ben", weet ik wel wat mijn beestenboel komt aanvullen
Toevallig op een ander forum deze dieren ook al gezien. Daar liepen ze bij de paarden af en toe. Heel grappig.
Wat een coole beesten! kende ze eigenlijk alleen uit Mcleod's, maar daar vond ik ze al zo cute! Die van jou zijn ook al zo schattig, vind ze wel mooier als ze nog niet geschoren zijn, maar die geschoren foto's geven idd. wel een lachwekkend effect! haha