Citaat:Het lijkt mij dat ze het er wel graag over wil hebben, maar dat ze niet continu in herhaling wil vallen.
Hier je idd helemaal gelijk in. Je kan btw je stem nog veranderen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Klijntjuh schreef:Vjestagirl schreef:Chiwafwafs zijn sporthondjes. Die kunnen makkelijk 20 km lopen, die hoeven niet in een tas. Ze hebben een prima vacht van zichzelf, dus dekentjes op is ook nergens voor nodig.
Je kan ook alles overdrijven
Ze zijn nooit voor de sport gefokt/bedoeld.
Ja, ze hebben bergen energie, ja een mega uithoudingsvermogen en dit alles ook alleen maar met de juiste conditie (niet elk hondje kan zo 20 km lopen zonder dit op te bouwen.)
Mijn chihuahua heeft zijn conditie (door mij hoor) nu op een laag pitje, maar kon 10 km naast de fiets rennen![]()
Maar de term 'sporthond' past er nou nog net niet bij
En een tas is 100% handig als je reist (gratis in het OV) en met koud nat gras waar ze met hun buikjes doorheen lopen is een fleecetruitje in de winter wel lekker!
(zo'n dekentje als op de foto vind ik dus niet praktisch, het is juist de buik die dun behaart is, en nat en koud word)
Daisy01 schreef:Maar als het een keer geschikt weer ervoor is vind ik het wel grappig om het op te doen. En natuurlijk hou ik veel van me hondje en wil ik geen pijn doen oid. En tuurlijk is het jasje voor eigen belang,
Chiqa schreef:Dat vidn ik een heel goed punt, hij kan niet aan zijn soortgenoten laten zien dat hij boos is, zich wil verdedigen.
Eigenlijk is dat best wel zielig, emotie's mag je niet onderdrukken vind ik.Daisy01 schreef:Maar als het een keer geschikt weer ervoor is vind ik het wel grappig om het op te doen. En natuurlijk hou ik veel van me hondje en wil ik geen pijn doen oid. En tuurlijk is het jasje voor eigen belang,
Lees dit nog eens terug......Jij vidn het grappig, het is voor eigen belang, maar wat denk je nu wat het dier het vindt?
pucklovertje schreef:waar slaat dit op?
als het echt zielig was voor honden zouden ze daarvoor geen jasjes maken. okee, als je een hond net een barbie aan gaat kleden is dat idd zielig,
melanie_h schreef:Heb het hele topic doorgelezen, mijn hemel wat een ophef over een jasje