Van kom tot een heus mtv-cribs vissen onderkomen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Haarbal

Re: Van kom tot een heus mtv-cribs vissen onderkomen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 14:16

Cyntje schreef:
Ik heb geen paard en ik stem SP, dus helaas... je zit er compleet langs Vork
Altijd leuk die vooroordelen Nagelbijten / Gniffelen

Maargoed... op bokt komen deze dingen vaker voor en ja... ook dan geven wij onze kritieken... nooit verkeerd bedoelt maar alleen maar om mensen de ogen te openen!!!
En gelukkig nemen die mensen die kritieken vaak ten harte en doen er wel wat mee, zorgen voor een beter onderkomen of wat dan ook Knipoog

Het is aan TS wat zij ermee doet...

Altijd grappig dat mensen dingen plaatsen en bokkers alleen maar leuk commentaar mogen geven Nagelbijten / Gniffelen
Jullie gaan ook altijd de discussies tegen op HAW als iemand commentaar krijgt op het vele hulpteugelgebruik ofzo??? Want dan is het ook typisch bokt? Kom op zeg! Lachen

Temmen kun je rustig doen, wij hebben tot nu toe gewoon eerlijk commentaar gegeven. Compleet to the point Knipoog

Vork Het was maar even sarcastisch zijn, ik barst niet van de vooroordelen hoor Knipoog

Het is idd aan TS wat ze met de vissen doet, en ik ben ook niet tegen het geven van "negatief" commentaar, ik vind alleen 3 pagina's aan negatief commentaar op een welles-nietes manier een beetje jammer. Ik doelde met mijn typisch Bokt inderdaad ook op dingen zoals HAW.

Punt is dat TS duidelijk aangegeven heeft dat ze geen grotere bak gaat nemen, en daar lijkt mij de discussie mee gesloten, dan is het in mijn ogen niet nodig om daar 3 pagina's over door te zeveren. TS was van mening de vis een beter leven te geven, nu laten jullie het klinken alsof het dier ernstig doodgemarteld gaat worden, en ik als iemand zonder verstand van vissen zie juist een visje dat meer ruimte gekregen heeft, en dus een beter leven imo.

Vork

JorisDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:18

Jullie kunnen blijven door zeiken over dat aquarium, maar der wordt toch niets aan gedaan. En die vissen gaan heus niet dood en kunnen echt wel wat hebben..
En Tellie kan toch niets aan de situatie doen?
men men men, wat een discussie.

Wees toch blij voor Hoedje dat ie een leuk nieuw onderkomen heeft met een stel nieuwe vriendjes

Nienke1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 00:56

Hoe een leuk en vrolijk bedoeld topic zo'n rare draai kan maken..

Ik ga me er niet in mengen, dat durf ik echt niet meer!
Maar heel veel succes met je vissen, Tes! (en alle aanvallers Vork ) Lachen

Misschien kan je vragen of ze nog plek in het Tikibad hebben. Nagelbijten / Gniffelen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 17:48

Moderatoropmerking:
Er is niets mis mee om commentaar te geven of je mening te uiten maar het is uiteindelijk aan de topicstartster of in dit geval haar ouders wat daarmee gedaan wordt.
Het heeft dus geen zin om je commentaar te blijven herhalen, grover te worden of op een andere manier de sfeer van dit topic te verpesten.

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 21:32

Volgens mij heeft bijna elk persoon wat commentaar gegeven wel gezegd dat hij/zij blij is dat de vis uit de kom is, en dat hij nu in een grotere bak zit.
Jullie doen alsof wij de TS aanvallen en uitschelden, terwijl we haar alleen ervan proberen te overtuigen dat de vissen niet goed gehuisvest zijn.
De vis kan inderdaad wel wat hebben, maar is het niet leuker als de vis het ook fijn heeft in de bak? Als je vissen op de juiste manier huisvest en als ze zich goedvoelen zijn ze op hun leukst en mooist.
Het is ook helemaal niet gemeen bedoeld en ik ben blij dat de TS wat aan de kaalheid in de bak wil gaan doen.
Daarbij, volgens jullie valt het allemaal wel mee, waarom zijn er dan in een aantal landen bepaalde wetten voor het houden van vissen..?

Door het ingaan op ons commentaar gaan wij weer op jullie in, als alleen de TS had gereageerd op ons commentaar was de discussie sneller afgelopen denk ik.

Haarbal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 01:29

... en TS heeft geloof ik al 10 keer gezegd dat een grotere bak er niet in komt, omdat haar ouders dat niet willen, beetje doelloos om d'r over door te gaan dan!

Maar ik hou me er nu wijselijk buiten! :o O:)

lieniminnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 19:58

heb ik het daar over dan..? :')