lovey_ou schreef:Wat een droppies! Was het een natuurlijke bevaling? Of moest je vader helpen?
Er stond volgens mij al ergens in het topic vermeld dat haar vader iets heeft moeten helpen omdat de pootjes in de knoop zaten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lovey_ou schreef:Wat een droppies! Was het een natuurlijke bevaling? Of moest je vader helpen?
desillies schreef:Och wat schattig!! Gefeliciteerd zeg!!
Hoe zit dat nou met zo'n nageboorte, zijn dat er ook 3?
Ik ben een absoluto nono wat betreft koeien hoor dus misschien is het een heel domme vraag![]()
Ik lees hier allerlei dingen die ik nog nooit gehoord heb, dat over de onvruchtbaarheid bijvoorbeeld, is dat ook zo als er een tweeling word geboren?
miss_lizje schreef:Sjuulie schreef:wat leuk zeg!! inderdaad bijzonder![]()
en op de rest.. een koe heeft toch 4 spenen ( uiers)
mn moeder zegt altijd, een dier kan zoveel jongen krijgen als ze tepels heeft haha..
Hoe zit dat dan met mensendrielingen?![]()
KiWiKo schreef:hihihi schattig![]()
ik ben een koeienleek
maar is het niet wat laat in het seizoen?
ik ben benieuwd hoe het spul er straks droog uitziet![]()
![]()
Germatje schreef:Wat leuk zeg! En zo schattig klein, ik vind grote koeien niet zo
marleen_88 schreef:Ja, dat klopt, als er een stiertje tussen had gezeten, waren de meisjes onvruchtbaar geweest. Geloof dat dat een 'kwee' heet, maar gelukkig zijn het 3 meiden.
marleen_88 schreef:KiWiKo schreef:hihihi schattig![]()
ik ben een koeienleek
maar is het niet wat laat in het seizoen?
ik ben benieuwd hoe het spul er straks droog uitziet![]()
![]()
Nee, koeien kalveren gewoon het hele jaar door, omdat zo de melkproductie ook doorgaat. Als alle koeien bijv. in de lente kalveren, geven ze aan het einde van het jaar allemaal geen melk meer. Door de koeien verspreid te laten kalveren, heb je het hele jaar door verse melkproductie.
Ja, rond de ogen drogen ze al beetje op, daar is het kleurtje al beetje zichtbaar.
KiekKiek schreef:Leuk hoor, maarrr: nu willen we morgen en overmorgen en dan die dag en dan die dag weer foto's, dat wordt je nieuwe fulltime baan, de drieling voor bokt in de gaten houden!
perdjes schreef:Zijn wij dieren dan