Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Tancreda4 schreef:Ik baal ook echt van al die katten buiten. Het ging lang goed, maar dat kwam omdat ze met het winterweer meer binnen bleven. Ze springen tegen 't raam om, pissen in m'n tuin en komen zelfs naar 't dakraam. Ik heb een super soaker liggen om ze te verjagen maar ja, dat gaat niet altijd, ik zie niet alles.
Mijne mag niet buiten, maar hij wordt er wel gefrustreerd van. Ik heb de feliway weer opgehangen. Loveglove zegt 't denk ik wel goed, ik denk dat hij door de katten buiten hij zich niet heel chill voelt in huis met momenten. Hoe ik dat kan verbeteren....
Een andere kat durf ik niet aan vanwege z'n hart probleem en omdat 't dan ook lastiger is met voer behoeften... (hij krijgt met een automaat omdat hij normaliter enorm voedsel gefocused is en krijgt afgemeten porties die hij direct op schrokt. Normaal gesproken dan.
Ik ga toch even langs de da voor 't geval hij ergens een verstopping ofzo heeft.
Tancreda4 schreef:Oh slim om het te gaan geve bij zulke gebeurtenissen!
Flap is niet verstopt maar z'n buik was erg onrustig, dus een prik tegen misselijkheid gehad en komende dagen pillen er voor. Ze vroeg of hij diaree had, dat had hij niet. Maar terug naar huis in de auto dus wel, hele mandje en hijzelf onder
Ik heb net een nieuwe zak voer, precies hetzelfde als hiervoor. Maar misschien verschilt het toch iets per zak? Ik ben benieuwd of hij zo aan z'n 3 uur portie begint.